پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۷۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳
مدیر روابط عمومی علوم پزشکی جندی شاپور گفت: به دنبال نخستین بارندگی پاییزی، ۲۳۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه مراجعه کردند.
شعارسال: فرهاد حمزه لویی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هر ساله به دنبال نخستین بارندگی پاییزی، عده‌ای از مردم با عارضه تنفسی مواجه می‌شوند و به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: امسال نیز به دلیل بارندگی پاییزی تعداد ۲۳۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه جندی شاپور اهواز مراجعه کرده اند و تحت درمان سرپایی قرار گرفته اند و عده‌ای که شرایط وخیم تری داشته اند، بستری شده اند.

حمزه لویی اضافه کرد: معمولا پس از نخستین بارندگی پاییزی در روز‌های ابتدایی فصول سرما، تعداد مراجعات به مراکز درمانی بیشتر است؛ اما به مرور در بارندگی‌های بعدی از این تعداد کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: توصیه‌های پزشکی برای پیشگیری از بروز این علائم در بیماران به صورت زیرنویس و به طور منظم در صدا و سیمای استان پخش می‌شود و علاوه بر آن معاونت بهداشتی دانشگاه، برنامه زنده‌ای برای اطلاع رسانی و بیان توصیه‌های پزشکی ابتلا به این عارضه به بیماران برگزار کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: خوشبختانه امسال در روز‌های اول مراجعات عارضه تنفسی ناشی از بارندگی در استان، تعداد مراجعات در مقایسه با سال گذشته کمتر بوده و به دلیل تجارب قبلی نوعی همکاری بین بخشی در مراکز درمانی استان وجود دارد.

وی یادآور شد: بروز عارضه تنفسی در فصول سرما و به دلیل بارندگی امری طبیعی است و ممکن است در سایر شهر‌های کشور نیز شاهد بروز چنین مشکلاتی برای بیماران تنفسی باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 15 آبان 1397 ، کدخبر: 722522 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین