پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
تصویری از ناحیه صنعتی لالی در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که تاملی هر چند کوتاه بر آن را خالی از فایده نمی بیینیم.
شعار سال: معضل اشتغال در لالی مسئله ای است که پس از گذشت سال ها هنوز دغدغه اول مردم و جوانان این منطقه است چرا که آمار مهاجرین و جوانان جویای کار به شهرهای دیگر حکایت از کمبود شدید فرصت های شغلی در شهرستانی دارد که ظرفیت ها و استعداد های فراوانی در ایجاد شغل برای جوانان شهر دارد .

عدم دعوت ، حمایت و رایزنی با سرمایه گذاران در حوزه های مختلف ، بلاتکلیف ماندن زمین های کشاورزی ، نبود هیچ گونه صنعت و تولیدی در شهر موجب شده تا ناحیه صنعتی لالی امروزه صحرایی باشد که جز زمین خالی ، نشانی از امید در آن به چشم نیاید .

امیدی که دولت به مردم وعده داده بود نه تنها در ناحیه صنعتی لالی دیده نشد بلکه از ایجاد چند فرصت شغلی در شهر کوچکی مانند لالی هم عاجز بود و این در حالی است که روز به روز بر آمار جوانان جویای کار در شهرستان افزوده می شود .

برای شهر محرومی مانند لالی که از داشتن هر گونه امکانات تفریحی و سرگرمی بی بهره بوده با انبوهی از جوانان بیکار در سالیان گذشته و با بی توجهی به نیازهای مهمی مانند کار که خود زمینه مسائل مهم دیگری برای جوانان است موجب بروز برخی از بزهکاری های اجتماعی شده که به گواه مردم از آرامش و آسایش اولیه در شهر کاسته است .

با توجه به مسائل روز در شهرستان توجه جدی مسئولان به مقوله اشتغال و معیشت مردم از جدی ترین مسائلی است که می بایست دنبال شود و برگزاری جلسات مختلف که این روزها به هنری برای مسئولان بدل شده نه تنها دردی از مردم را دوا نمی کند بلکه نمایشی برای رفع مشکلات است و نه راه حل رفع دغدغه های عمومی.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی لالی نیوز، تاریخ انتشار: 12 آبان 1395، کد مطلب: 4170، www.lalinews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
اگه می شد از این منابع انسانی مون مثل چین استفاده کنیم الان پولدار ترین مردم روی کره زمین بودیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
کار این مردم از تفریحو سرگرمی گذشته ای کاش براشون معیشت بهتر ایجاد میکردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین