پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: دستگاه‌های مسئول از جمله شهرداری و سازمان امور پارک‌ها نسبت به اجرای طرح مناسب سازی در کرمانشاه با جدیت بیشتر اقدام نمایند.

شعار سال:

عبدالرضا میرزائیان در خصوص طرح مناسب سازی و رفع موانع اظهار داشت: سال گذشته برنامه‌ای تحت عنوان اجرای طرح مناسب سازی به صورت پایلوت در شهرک الهیه کرمانشاه مطرح شد تا با اجرای آن معلولان، سالمندان و افرادی که برای تردد مشکل دارند بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه شهرداری و سازمان امور پارک‌ها را از جمله دستگاه‌های ملزم به اجرای طرح مناسب سازی عنوان کرد و افزود: شهرداری موظف است تا طرح مناسب سازی را در هر منطقه از مناطق ۸ گانه کرمانشاه در یکی از معابر اصلی اجرا کند.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدام چندانی در خصوص اجرای طرح مناسب سازی در مناطق ۸ گانه کرمانشاه صورت نگرفته، گفت: مکاتباتی با مسئولان مربوطه انجام دادیم و از شهرداری و سازمان پارک‌ها نیز درخواست می‌شود تا برای اجرای طرح مناسب سازی اقدام کنند.

میرزائیان ادامه داد: با توجه حساسیتی که در شهرک الهیه وجود دارد امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای طرح مناسب سازی در این منطقه اقدام کند.

وی با بیان اینکه طرح عملیاتی مناسب سازی در شهرک الهیه از طرف بنیاد شهید استان ارائه شده، افزود: شهرداری مسئول اجرای طرح مناسب سازی در مناطق ۸ گانه است.

میرزائیان مناسب سازی شهری را طرحی کشوری دانست و اضافه کرد: ما ملزم هستیم در هر جلسه گزارش پیشرفت دستگاه‌های مختلف در خصوص اجرای طرح مناسب سازی را به استانداری ارائه دهیم.

وی بیان کرد: مسئولان قول مساعد برای اجرای طرح مناسب سازی در ۱۴۰ پارک کرمانشاه را دادند که امیدواریم امسال محقق شود و در حال حاضر مناسب سازی در پارک شرقی و غربی و زنبق کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

میرزائیان گفت: نقاط ضعف و قوت همه دستگاه‌های مسئول در خصوص اجرای طرح مناسب سازی و رفع موانع را بررسی کردیم و دستگاه‌ها ملزم به اجرای طرح مناسب سازی هستند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری امروله، تاریخ انتشار 26. خرداد 1395 ، کد مطلب:293941 : www.amroolah.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
بیچاره افراد معلول کلا همه جه براشون کمبود امکانات هست م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین