پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۰۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: لحن ادبیات روحانی در شأن یک رئیس جمهور نبود، وی بهتر است عینکی بزند که دنیای غیر واقعی و پوشالی اعتماد به آمریکا را ببیند.
شعار سال: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر به اظهارات روز گذشته روحانی اشاره کرد و اظهار داشت: آقای رئیس جمهور قرار بود یک گزارش صد روزه به مردم ارائه کند؛ اما امروز که دوران چهار ساله ریاست جمهوری رو به پایان است جز عدد و رقم چیزی عنوان نشده و مسأله قابل ملموسی در زندگی مردم احساس نمی‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر رئیس جمهور نیز همانند وزیر امور خارجه صادقانه به اشتباه خود اعتراف می‌کرد و عنوان می‌داشت ما در این مسیر اشتباه کردیم مردم فهیم و بزرگوار ایران از این خطا می‌گذشتند.

وی ادامه داد: آقای روحانی به جای تندی به مردم، باید زبان عذرخواهی می‌داشت و اعتراف می‌کرد که با اشتباهات خود و اعتماد به آمریکا مملکت را معطل نگه داشته و مشکلات معیشتی‌ آن‌ها را بیشتر کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لحن ادبیات روحانی در شان یک رئیس جمهور نبود و ایشان اگر می‌خواهد مردم عینک بزنند، 80 میلیون عینک هم پیدا کند که به جز خود و اطرافیانشان، ما نیز برکات برجام را ببینیم.

پژمانفر با بیان اینکه حمله به منتقدین نشان دهنده عصبانیت بیش از حد روحانی است، بیان کرد: وی باید عینک‌سازی راه انداخته و عینکی اختراع کند که دنیای غیر واقعی و پوشالی اعتماد به آمریکا را به مردم نشان دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 دی 1395، کد مطلب: 13951029000495، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
0
شما هم از این آب گل آلود برای خودتون ماهی نگیرید. مگه نماینده نیستید، اقدام قانونی چرا نمی کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین