پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
پیرو ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری ، سایت تحلیلی – خبری شعار سال درصدد آن است تا اقدام به پیگیری سیاست ها در طول پنج سال تصویب و اجرای برنامه از دستگاه های اجرایی نماید . این سیاست های کلی بر پایه‌ محورهای سه‌گانه‌ «اقتصاد مقاومتی»، «پیش تازی در عرصه علم و فناوری» و «تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی» و با در نظر گرفتن واقعیت های موجود در صحنه داخلی و خارجی تنظیم شده است .

پیرو ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری ، سایت تحلیلی خبری شعار سال درصدد آن است تا اقدام به پیگیری سیاست ها در طول پنج سال تصویب و اجرای برنامه از دستگاه های اجرایی نماید . این سیاست های کلی بر پایه‌ محورهای سه‌گانه‌ «اقتصاد مقاومتی»، «پیش تازی در عرصه علم و فناوری» و «تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی» و با در نظر گرفتن واقعیت های موجود در صحنه داخلی و خارجی تنظیم شده است .

پیگیری سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه در فناوری و ارتباطات (ابلاغیه مقام معظم رهبری)

امور فناوری اطلاعات و ارتباطات

32) کسب جایگاه برتر منطقه در توسعه دولت الکترونیک در بستر شبکه ملی اطلاعات.

33)توسعه محتوی در فضای مجازی براساس نقشه مهندسی فرهنگی کشور تا حداقل پنج برابر وضعیت کنونی و بومی‌سازی شبکه‌های اجتماعی.

34) ایجاد، تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات و تأمین امنیت آن، تسلط بر دروازه‌های ورودی و خروجی فضای مجازی و پالایش هوشمند آن و ساماندهی، احراز هویت و تحول در شاخص ترافیکی شبکه به طوری که ۵۰ درصد آن داخلی باشد.

35) بهره‌گیری از موقعیت ممتاز کشور با هدف تبدیل ایران به مرکز تبادلات پستی و ترافیکی ارتباطات و اطلاعات منطقه و گسترش حضور در بازارهای بین‌المللی.

36)حضور مؤثر و هدفمند در تعاملات بین‌المللی فضای مجازی.

37)افزایش سهم سرمایه‌گذاری زیرساختی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تا رسیدن به سطح کشورهای برتر منطقه.

38) توسعه فناوری فضایی با طراحی، ساخت، آزمون، پرتاب و بهره‌برداری از سامانه‌های فضایی و حفظ و بهره‌برداری حداکثری از نقاط مداری کشور.

خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
فناوری ارتباطات رو فقط در فیلترینگ تلگرام میبینن اینا
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
در فناوری و ارتباطات رهبری همواره در زمینه مجازی الگو روشنفکر بوده اند
کاش حوزویان از ایشون الگو برداری کنند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین