پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
کد خبر: ۳۹۴۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
علیرضا زاکانی، شهردار تهران، از ساخت بیش از ۱۵۰ هزار خانه خبر داد و گفت: اساس کار راه انداختن چرخه‌ای است که مسکن ارزان‌قیمتی برای مردم فراهم شود. گفتنی است که پیش از این زاکانی در ۲۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، در همایش هیئت امنای محلات تهران هم وعده ساخت ۱۵۰ هزار خانه را داده بود. سوال اینجاست که چرا زاکانی بجای وعده درمانی و حنابندی، اقدام به ارایه برنامه و تشریح ابعاد ان با راه اندازی یک روزشمار نمی‌کند؟ منتظریم علیرضا.

شعارسال: علیرضا زاکانی، شهردار تهران، از ساخت بیش از ۱۵۰ هزار خانه خبر داد و گفت: اساس کار راه انداختن چرخه‌ای است که مسکن ارزان‌قیمتی برای مردم فراهم شود. گفتنی است که پیش از این زاکانی در ۲۱ اسفند ماه سال گذشته در همایش هیئت امنای محلات تهران هم وعده ساخت ۱۵۰ هزار خانه را داده بود.

وعده درمانی و حنابندی زاکانی بجای برنامه محوری در موضوع ساخت خانه های ارزان قیمت

علیرضا زاکانی شهردار تهران در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در همایش هیئت امنای محلات تهران، بیان داشته بود که ما هرچقدر شهر بسازیم در این دنیا تکراری خواهد شد، اما اگر شهروندمان را بر اساس مختصات انقلابی بسازیم از کشور‌های مختلف برای دیدن شهروندانمان به کشور سفر می‌کنند که بر اساس مختصات درست اسلامی شکل گرفته است. ما از طریق یک دستوری که سال‌ها بر روی زمین بود، نظم دادیم به طوری که در عرض یک هفته مشکلات مالی را برطرف کردیم. بودجه‌ای که در سال گذشته شورا به عدد ۵۰ هزار میلیارد مصوب کرد از آن ۸۱ همت تحقق شد و همه در تعجب بودند که چگونه این اتفاق افتاد. امسال شورای محترم ۷۵ همت مصوب کرد اخیراً متمم بودجه ۱۰۴ هزار میلیاردی تصویب شد که در پایان سال از آن عبور می‌کنیم. وی تصریح کرد: تهرانی که تحویل گرفتیم بانک‌ها مدعی بودند که ۱۶۳ همت طلبکار هستند. شهردار با اشاره به هدف از ایجاد پویش امید و افتخار گفت: ما سال گذشته توجه کردیم که ایمان و امید مردم مورد هدف شبکه‌های معاند است و ما هم بر همین اساس پویش امید و افتخار را ایجاد کردیم تا به امروز ۱۰۹ پروژه را به ثمر رساندیم.

شهردار تهران درخصوص وضعیت معیشت و اقتصاد پایتخت عنوان کرد: ما وظیفه داریم تهران را ارزان کنیم. متولی کشور قبل از دوره ریاست جمهوری گفتند تهران باید گران شود، اما ما گفتیم معیشت مردم باید تامین شود. این مسئولیت را به شهرداری دادند که از ماه گذشته ما به دنبال ارزان کردن اقلام هستیم. زاکانی ادامه داد: در آینده نزدیک به دستان رئیس جمهوری ساخت ۱۵۰ هزار مسکن در تهران آغاز می‌شود. همچنین میانگین آسفالتی که در تهران با مدیریت شهری سال جاری ریخته شد حدود ۱میلیون ۵۰۰ تن بود. در حقیقت کالبد شهر سخت است، اما درست می‌شود.

تعداد بازدید : 1

پایگاه تحلیلی خبری شعارسال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین