پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۹۰۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
این روزها با گشت و گذار در سایت‌های فروش آنلاین، به قیمت‌های عجیب و غریبی برخواهید خورد که از جمله آن ها می‌شود به قیمت گزاف اسباب بازی ها اشاره کرد.

شعار سال: شیوع ویروس کرونا بازار خریدهای مجازی را داغ‌تر از همیشه کرده و البته پای همه نوع کالا و خدماتی به سایت‌های فروش آنلاین را باز کرده است. حالا از نان و پنیر و سبزی تا تلویزیون و شاید یخچال را هم می‌شود اینترنتی سفارش داد.

سعی داریم سیر تا پیاز قیمت‌های مختلف را پوشش بدهیم سری به بازار فروش اسباب‌بازی‌ها زدیم و چشممان از دیدن قیمت‌ها گرد شد!

بچه‌ها که قیمت سرشان نمی‌شود و دلشان می‌خواهد این اسباب‌بازی‌های پر زرق و برق را در اختیار داشته باشند. این حقشان است. اما پدرها و مادرها چطور قرار است از پس خرید این محصولات بربیایند؟

 

اسباب بازی به کالایی لوکس مبدل شده است

 

حرف چندانی نمی‌شود زد جز اینکه اگر یک کارمند ساده با حدود حقوق ۳ میلیون تومان بخواهد به خرید چنین اسباب‌بازی‌هایی فکر کند، یا باید وام بگیرد یا حقوق ۳ یا ۴ ماه خود را به صورت کامل پس‌انداز کند تا به فرض مثال بتواند برای فرزندش یک ماشین کنترلی لاکچری بخرد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری گسترش، به تاریخ ۶ مرداد ۱۳۹۵، کدخبر: ۱۱۲۶۵۹، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین