پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
در کلیپ تبلیغاتی منتشر شده از الگوی مصرف انرژی 300 کیلو واتی در تابستان ، بشکل خیالی و ایده ال به مواردی اشاره نموده و به راحتی از کنار واقعیات می گذرد. بدین منظور شاید شایسته ترین پاسخ این باشد که دهنتو ببند.

شعارسال: کولر آبی و گازی یکی از قاتلین برق در تابستان است و عموما بشکل ۲۰ تا ۲۴ ساعتی در روز روشن است. گرید انرژی اکثر کولر‌ها هم سی و دی است. پس لطفا دهنتو ببند. میزان استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ در کشور، برای قشر کارشناس و دانش آموزان، بالای ۴ ساعت در خانواده است. گرید انرژی غالب یخچال‌های داخلی سی و دی است، پس دهنت رو ببند. اگر منزلی از ماکرو ویو استفاده کند، حداقل میزان استفاده روزانه، نیم ساعت تا یک ساعت است، پس دهنتو ببند.

چرا در تعیین الگوی مصرف، متراژ منزل رعایت نشده است؟ چرا قیمت برق در مناطق مختلف تهران با نرخ‌های متفاوت محاسبه می‌شود؟ چرا هزینه راندمان ۴۰ درصدی تولید و انتقال نیرو رو باید شهروندان بپردازند؟ خدا عاقبت سیاه تان را بخیر کند ان شاالله.

عملکردتان (برخی از مدیران اجرایی کم کارکرد و بی خودی الممالک) را به روز جزا و پاداش توجیه گری شان را به دل جهنم می‌سپاریم.

تعداد بازدید : 5


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین