پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
نزدیک به ۱۰ نفر با خوردن مشروبات الکلی در کرج مسموم شده و عازم بیمارستان گردیدند. ۱۴ نفر نیز تاکنون فوت کرده اند. در شهرستان کج چه خبر است و فرمانده انتظامی شهرستان مشغول چه فعالیتی هستند؟ ضمن تشکر برای پیگیری انتظامی و قضایی این پرونده، تقاضای ورود بازرسی و حفاظت نیروی انتظامی به این پرونده با رویکرد برسی عملکرد و وضعیت اهمال، قصور، تقصیر و کم توجهی به انجام وظایف، توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کرج را داریم.

شعار سال: رئیس کل دادگستری درباره فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد که برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.

تشکیل پرونده قضایی برای بررسی ۱۴ فوتی مصرف مشروبات الکلی در کرج

مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: "حسین فاضلی هریکندی" درخصوص جزییات فوت چند نفر براثر مصرف مشروبات الکلی در کرج اظهار کرد: در روز‌های گذشته ۸۸ نفر به علت مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در نقاط مختلف شهرستان کرج مسموم و ۱۴ نفر نیز فوت کردند که در بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری بستری بودند.

وی افزود: در این رابطه برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار:۲۶ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۴۱۹۰۲، fararu.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین