پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
اگر خبر گم شدن ۵۳هزار تن گندم در استان گلستان آنقدر‌ها شما را متاثر نکرد، جای تعجب نیست. این اولین بار نیست که اشیایی که به راحتی در جیب یا حتی در یک خانه یا گاوصندوق جا نمی‌شوند، در مجاری دولتی و تحت نظارت دستگاه‌های دولتی مفقود می‌شوند و هرگز خبری از پیدا شدن آن‌ها به گوش نمی‌رسد. ۵۳۰۰ کامیون ۱۰ تُن گندم به ارزش حدود ۲۰ میلیون دلار حالا در استان گلستان گم شده و در مقایسه با موارد گذشته، شاید رقمی ناچیز باشد. ناپدید شدن گندم‌ها، اما بهانه‌ای است تا به گم‌شده‌های پیشین اشاره کنیم.

شعار سال: اگر خبر گم شدن ۵۳هزار تن گندم در استان گلستان آنقدر‌ها شما را متاثر نکرد، جای تعجب نیست. این اولین بار نیست که اشیایی که به راحتی در جیب یا حتی در یک خانه یا گاوصندوق جا نمی‌شوند، در مجاری دولتی و تحت نظارت دستگاه‌های دولتی مفقود می‌شوند و هرگز خبری از پیدا شدن آن‌ها به گوش نمی‌رسد. ۵۳۰۰ کامیون ۱۰ تُن گندم به ارزش حدود ۲۰ میلیون دلار حالا در استان گلستان گم شده و در مقایسه با موارد گذشته، شاید رقمی ناچیز باشد. ناپدید شدن گندم‌ها، اما بهانه‌ای است تا به گم‌شده‌های پیشین اشاره کنیم.

مفقودین میلیاردی؛ گشتم نبود، نگرد نیست!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فرازدیلی، تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۳۸۳۲، www.farazdaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین