پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۰۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
طرح ترافیک، یکی از متمایز‌ترین طرح‌های شهرداری تهران است که اقدامی مناسب بوده، اما کمک چندانی به کاهش آلودگی هوا و همچنین کاهش بار ترافیکی نکرده است. هرساله قیمت‌های جدیدی برای مجوز ورود به طرح ترافیک درنظر گرفته می‌شود که با خرید این مجوز‌های تردد، می‌شود در محدوده طرح ترافیک ورود پیدا کرد.بسیاری از افراد با ورود به این محدوده ها، جریمه خواهند شد و مبلغ این جریمه ۱۰۹ هزار تومان از سوی پلیس راهور، اعلام شده است. این مبلغ به نسبت سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش یافته است

شعار سال: هرساله، تغییراتی درباره قیمت و ساعت طرح ترافیک از سوی شهرداری تهران مطرح می‌شود و البته قیمت جریمه ورود به این طرح هم هرساله با تغییرات همراه بوده است.

قیمت بسته‌های طرح ترافیک ۱۴۰۲ چند؟
طرح ترافیک، یکی از متمایز‌ترین طرح‌های شهرداری تهران است که اقدامی مناسب بوده، اما کمک چندانی به کاهش آلودگی هوا و همچنین کاهش بار ترافیکی نکرده است. هرساله قیمت‌های جدیدی برای مجوز ورود به طرح ترافیک درنظر گرفته می‌شود که با خرید این مجوز‌های تردد، می‌شود در محدوده طرح ترافیک ورود پیدا کرد.

قیمت بسته‌های طرح ترافیک ۱۴۰۲ چند؟
افزایش جریمه نسبت به سال گذشته

هرساله قیمت ورود به طرح ترافیک با تغییرات همراه است و این در حالی است که سال گذشته نسبت به همه ادوار گذشته، رشد قیمت جریمه و عوارض ورود به طرح ترافیک افزایش کم سابقه‌ای را تجربه کرد. رانندگان خودرو می‌توانند، ۴شنبه هر هفته برای رزرو مجوز روزانه طرح ترافیک به سایت تهران من، مراجعه کرده و نسبت به خرید مجوز طرح ترافیک اقدام کنند. این نکته لازم به ذکر است که رانندگان برای ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد) نیازی به رزرو طرح ندارند. این نکته را هم بد نیست بدانید که پلاک‌های شهر تهران، می‌توانند ۲۰ روز در هر فصل در محدوده طرح ترافیک به طور رایگان تردد کنند.

تخفیف ویژه به این افراد

سازمان شهرداری تهران، تخفیف‌هایی را برای افرادی در نظر گرفته است که این افراد می‌توانند برای ورود به طرح ترافیک، از تسهیلات استفاده کنند.


طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ اجرایی و همچنین در روز‌های ۵شنبه، طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از ساعت ۶:۳۰ صبح لغایت ۱۳، اجرایی می‌شود. این نکته دارای اهمیت است که در روز‌های ۵ شنبه، طرح در محدوده طرح ترافیک اجرایی نمی‌شود.

بسیاری از افراد با ورود به این محدوده ها، جریمه خواهند شد و مبلغ این جریمه ۱۰۹ هزار تومان از سوی پلیس راهور، اعلام شده است. این مبلغ به نسبت سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش نیوز، تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۳۰۱۱۸۴، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین