پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.مخبر در این بازدید ضمن بررسی مسائل و مشکلات جایگاه‌ها از نزدیک با مردم و مراجعه کنندگان به جایگاه‌های سوخت گفتگو کرد. ضمن تشکر از معاون اول باید گفت که چرا وفق قانون شرکت پالایش و پخش را منحل یا واگذار نمی کنند؟ آقای مخبر از سوابق برخی مدیران سابق مسئله دار این شرکت اطلاع دارند؟ آیا شرکت کاری برای کاهش فساد در مجموعه خود انجام داده است؟ نکته حاشیه این بازدید ، سوال ما از خوانندگان است. چرا فرمان دنایی که مخبر با راننده ان صحبت می کند، سمت راست خودرو است و چرا مخبر با دست چپ دست می دهد؟

شعارسال: معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید و تاکید کرد که برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم. اخیرا شایعات درباره افزایش قیمت بنزین باعث ایجاد صف‌هایی در پمپ بنزین‌ها شد که روز گذشته وزیر نفت برای چندمین بار این شایعات را تکذیب کرد.

تعداد بازدید : 6

از آقای مخبر می‌پرسیم که بود و یا نبود شرکت پالایش و پخش، چه سود و زیانی برای مردم دارد؟ چرا این شرکت را منحل نمی‌کنید؟ سوال دوم، اما تخصصی‌تر است. آقای مخبر از سوابق برخی مدیران سابق مسئله دار این شرکت اطلاع دارند؟ آیا شرکت کاری برای کاهش فساد در مجموعه خود انجام داده است؟

سوال حاشیه‌ای ما از خوانندگان محترم سایت هم این است که، چرا فرمان دنایی که مخبر با راننده ان صحبت می‌کند، سمت راست خودرو است و چرا مخبر با دست چپ دست می‌دهد؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین