پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
عکسی که حتی نگاه کردن به آن درد دارد . عکسی که جماعت دگم اندیش بی شناسنامه کم اصل و نصب، حتی آن را افتخار تلقی کرده و نشانی برای خالص سازی می پندارند. جماعت بی درد ،جاهل گرسنه ای که بدلیل عدم بلوغ فکری و ضعف پنهانی در تعهد دینی- توسعه ای، چون بچه نافهم، لجاجت های کور لحظه ای دارند و بدلیل گرسنگی ناشی از کم تلاشی های گذشته، غارتگران پست و اشغالگران صندلی مدیریتی هستند برای رو و پشت فیش ماهیانه. چه کشید علی از دست دو جماعت منافق و خوارج ظاهر الصلاح ؟ همان هایی که سنت شان قراردادن امثال ابوموسی اشعری روبروی علی و تیغ کشیدن روی امام شان است . دیدن به آتش کشیده شدن سرمایه های انسانی تمدن ساز یک کشور، درد دارد. البته اگر حداقل فهم ها وجود داشته باشد و شکم ها انباشته به مال حرام و نفس ها الوده به شهوت قدرت ، نشده باشد.

شعار سال: عکسی از مهاجرت فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف خبرساز شد.

مهاجرت ۱۳ فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف در یک شب به آمریکا + دست پخت جماعت منافق و خوارج
این تصویر ۱۳ جوان فارغ التحصیل دانشگاه شریف است که همگی در یک پرواز به آمریکا مهاجرت کرده‌اند. هرکدام از این چهره‌ها نخبه‌ای هستند که ناامید از فراهم شدن فرصت ناچار به مهاجرت شده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مردم سالاری، تاریخ انتشار:29شهریور 1402، کدخبر:203178، www.mardomsalari.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صدرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
1
0
سلام لطفا قبل اینکه هر خبری رو بذارید مطمین بشید یکی از حاضرین در این عکس موضوع را انکار کرده گرچه ناامید کردن مردم و جوانان ایران هدف بزرگیه برا پخش کنندگان این اخبار جعلی به همین دلیل راست و دروغ براشون فرق نداره مهم اینه که وطن رو بکوبن
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب


ای کاش همه 13 نفر انکار کنند و در کشور بمانند. ای کاش شاهد نباشیم که هیچ نخبه ای از کشور مهاجرت کند. این آرزوی قلبی ماست. این رویا و بشارت خوش برای ماست. 


ضمن تشکر از شما برای اطلاع رسانی و اصلاح خبر، تقاضا می کنیم جهت دار ننویسید و وارد نشوید . ناامید کردن یعنی چی؟ ما اگر قصد ناامید کردن داشتیم که هزار التماس برای حضور نخبگان نمی کردیم؟ 


کوبیدن وطن یعنی چی؟ همین که در این سنگر ، بدون جیره و مواجب در حال جهاد 8 ساله هستیم، باید شاکر خداوند باشید. سنگری که اگر رها کنیم، دشمن هار فورا حضور خواهد داشت.


چکیده خبر را مطالعه کنید تا با مواضع رسانه شعار سال بیشتر آشنا شوید.


تقاضای انتهایی اینکه ، ما را ارشاد کنید ولی من بعد به هیچ وجه از الفاظ بالا و یا همانند ان در تعامل با ما استفاده نکنید.


بخشی از نعمت آزادی شما و اینکه امروز شما می توانید بنویسید و نقد کنید و نظر بدهید، بعد از عنایت باری تعالی ، وابسته به حضور امثال ما در خط مقدم است. دشمن شاد کن نباشید لطفا. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین