پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
در خبر‌ها آمده که خودروی فوتبالیست‌ها به گمرک رسید و ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر آخرین وضعیت ترخیص خودرو‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را تشریح کرد. سوال اینجاست که چقدر باید سطح فکری مسئولان یک کشور کانالیزه شده باشد که فوتبال بالاتر از علم و فلسفه قرار گیرد. یاد عبارت معروف دکتر عبدالکریمی افتادیم که می‌گفت این کشور دانشمند و فیلسوف نیاز ندارد. این کشور فوتبالیست می‌خواهد. ممکن است افرادی بر ما خرده بگیرند که این فقط یک رویداد بوده و برای ایجاد انگیزه منجر به کسب جایگاه جهانی در ورزش مطرح شده و قابل تعمیم نیست. باور بفرمائید این طور نیست و این کشور، هیجان و دیده شدن را بر منطق و علم و فلسفه ترجیح می‌دهد. وگرنه جایگاه ما نباید اینجا باشد که هستیم.

شعار سال: ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر آخرین وضعیت ترخیص خودرو‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را تشریح کرد.

خودرو‌های فوتبالیست‌ها به گمرک رسید + دانشمند یا فوتبالیست، البته فوتبالیست؟!

 

 علی سلیمانی روز سه شنبه اظهار کرد: پس از حضور بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی، مجوز ورود خودرو از مبادی خارج کشور به آن‌ها داده شد.

وی افزود: از ۳۲ مجوز ارائه شده، ۲۱ بازیکن اقدام به ورود خودرو‌های خود از مبدا گمرک بوشهر کرده که بخشی از مراحل اداری آن انجام و خودرو‌ها آن‌ها ترخیص و مابقی در دست اقدام است.

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر تصریح کرد: از تعداد ۲۱ مجوز، ۱۳ دستگاه خودرو ترخیص و هشت دستگاه خودرو در حال انجام رویه گمرکی هستند که پس از طی تشریفات اداری و گمرکی ترخیص می‌شوند.

سلیمانی در خصوص ۱۱ دستگاه خودرو دیگر از مجموع ۳۲ مجوز ورود خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، گفت: اطلاعاتی در این زمینه ندارم، اما با توجه به این که بخشی از گمرکات کشور، دارای مجوز ترخیص خودرو هستند شاید از سایر گمرکات کشور ترخیص و یا در حال انجام رویه‌های گمرکی هستند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم ملی فقط مجوز ورود یک دستگاه خودرو خارجی دریافت کرده‌اند و تمامی حقوق گمرکی و دولتی را باید پرداخت کنند که این موضوع در بوشهر اتفاق افتاده است.

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر تاکید کرد: این که گفته شده مجوز ورود خودرو‌ها به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بدون احتساب حقوق دولتی و گمرکی بوده اشتباه است و همه افرادی که از این امتیاز بهره‌مند شدند اقدام به پرداخت کلیه حقوق گمرکی و دولتی کرده اند.

سلیمانی گفت: چهار گمرک بوشهر، گناوه، کنگان و دیر در استان بوشهر مجوز ورود و ترخیص خودرو دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار:۱۸ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۰۳۰۲۶، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین