پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
خیابان ها و معابر شهر با چراغ هایی عموما خاموش ، سرعت گیرهای غیر مجاز قندیلی در خیابان های فرعی و اخیرا هم دودی کردن های شیشه عقب و جلو و استفاده از لامپ های زنون یا لامپ های تقویت شده با عدسی و فیلتر، به معنای واقعی تبدیل به محیطی زجرآور برای رانندگی در شب شده است. ضمن تشکر از همه زحمات پلیس راهور ، تقاضای ورود موثر و مداخله فوری در خصوص لامپ های زنون و یا فیلتری خودروها و موتور سیکلت ها و همچنین دودی کردن شیشه عقب خودروها را داریم.

شعارسال: کنار خیابان و جایگاه‌های سوخت و مراکز خرید شهری، پر شده است از افرادی که شیشه خودرو دودی می‌کنند. دودی کردنی که بعضا بالاتر از ۳۵ درصد بوده و شیشه جلو و عقب خودرو را هم شامل می‌شود و عملا دید به جلوی خودرو‌های پشتی را مختل می‌کند.

آقای سردار هادیانفر، ما از شیشه های دودی و نور لامپ های زنون ماشین و موتور ، قادر به رانندگی نیستیم + تهران پلیس راهور ندارد؟

لامپ‌های زنون موتور سیکلت‌ها و بعضی‌ خودرو‌ها هم مزید بر علت شده و چشم رانندگان را بشکلی غیرقانونی مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

آقای سردار هادیانفر، ما از شیشه های دودی و نور لامپ های زنون ماشین و موتور ، قادر به رانندگی نیستیم + تهران پلیس راهور ندارد؟

سوال اینجاست که آیا پلیس راهور نمی‌دادند که نور لامپ‌های زنون راننده مقابل را برای مدت ۱ تا ۴ ثانیه کاملا نابینا کرده و حتی تا چند دقیقه بر بینایی تاثیر می‌گذارد. این موضوع می‌تواند باعث ایجاد تصادفات خطرناک به خصوص در شب‌ها شود؟

آیا پلیس راهور نمی‌دانند که موتور‌های جدید وارد شده به بازار، تماما دارای لامپ زنون بوده (یا از عدسی‌های تشدید کننده نور استفاده می‌کنند) و باعث اختلال در رانندگی و تشدید تصادفات می‌شوند؟ در بند الف ماده ۱۰ قانون آئین نامه راهنمایی و رانندگی به این موضوع اشاره شده و صراحتاً آمده است که چنانچه وسیله نقلیه‌ای دارای عیب و نقص فنی مؤثر بوده و احتمال ایجاد خطر یا وقوع تصادف وجود داشته باشد ماموران راهنمایی و رانندگی موظفند در صورت مشاهده آن را متوقف و جهت رفع نقص فنی خودرو به تعمیرگاه هدایت کنند.

آیا پلیس راهور نمی‌داند که دودی کردن بالای ۳۵ درصد، دید راننده عقب را کلا مختل نموده و راننده تنها بر اساس رفتار راننده جلویی خود می‌تواند عکس العمل نشان داده و رانندگی کند؟ و این کار عاملی بسیار مهمی در افزایش تصادفات است. کد جریمه ۲۱۱۴، برای چیست جناب سردار هادیانفر؟

آقای سردار هادیانفر، ما از شیشه های دودی و نور لامپ های زنون ماشین و موتور ، قادر به رانندگی نیستیم + تهران پلیس راهور ندارد؟


منتظر دریافت توضیحات پلیس راهور هستیم و برای کم توجهی به رفع مشکل اخطار قانونی با موضوع طرح اتهاماتی نظیر اهمال، قصور، تقصیر، ترک فعل و مواردی همانند می‌دهیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین