پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۳۹۳۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴
وقتی صدها بار داد می زنیم و گلایمند انحصارهای کثیف هستیم، خیلی ها بدلیل عدم اشرافیت به پشت پرده ها ، واقعا متوجه نمی شوند چه می گوییم. دوستان ما را محکوم به بداخلاقی می کنند و دشمنان هم منتظر گرفتن سوتی هستند. وفتی مدیری به عمد یا تغافل، فهم این داستان را ندارد که در اقتصاد مبتنی بر مصرف جمعی، یک ریال هم معنادار است و قیمت بسته پنج گیگی همراه اول را با قیمت بسته تخمه مقایسه می کند، باید به حضورش پوزخند زد و آستین بالا زد برای پاکسازی های مدیریتی و ارتقا سلامت در کشور. هر کس به اندازه توان خودش. بله انحصارهای تخماتیک و فربه سازی خصولتی ها ، چنین بلاهایی می تواند سر کشور بیاورد. هشدار می دهیم که اگر با این وضعیت مقابله نشود، جمهوری اسلامی توسط الیگاریشی اقتصادی جناج راست ، نئولیبرال های جناح چپ و خصولتی های منفعت طلب ، گروگان گرفته خواهد شد. به اسم و عنوان توجه نکنید. خروج از انحصار و ارتقا نظارت شرط اول اقتصاد سالم است. حتی اگر روبرویتان همراه اول باشد. هیچ فکر کرده اید که چرا شماره های همراه اول دارای بازار حاشیه ای و قیمت بالاست. بله، اندکی بیشتر تفکر کنید و جریان به ظاهر سودمند برای خودتان را رمزگشایی نمایید. آیا ما گروگان گرفته شده ایم؟

شعارسال: جلال بهبودی مدیر کل حسابداری همراه اول در واکنش به انتقادات از افزایش نجومی نرخ اینترنت گفت که قیمت ۵ گیگ به اندازه یک بسته تخمه است!

مقایسه تخمه ای مدیر کل حسابداری همراه اول در شرایط انحصار تخماتیک

تعداد بازدید : 8

رشیدی کوچی، نماینده مجلس: اینترنت را برای افراد ضعیف رایگان نکردند، حذفش کردند!

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید در نظر بگیریم با این افزایش قیمت اینترنت دیگر در توان بسیاری از افراد نیست که این اندازه هزینه کنند و یا اگر هم هست بالاخره به سبد خانوار فشار می‌آید. نکته بعدی این است که ما بار‌ها و بار‌ها شاهد افزایش قیمت اینترنت توسط اپراتور‌ها بوده‌ایم و همیشه هم وزرای مربوطه گفته‌اند ما با این شرط می‌پذیریم که کیفیت افزایش پیدا کند؛ من اصطلاحی که به کار می‌برم این است که ما عملاً داریم برای یک اینترنت نیم‌بند فیلتر شده با کلی محدودیت‌های مختلف قیمت بالایی پرداخت می‌کنیم که حتماً منجر به نارضایتی خواهد شد. خیلی‌ها به من می‌گویند به عنوان مجلس ورود کن، منِ جلال رشیدی کوچی تنها یقه کدام‌شان را بگیرم؟ وزیر صمت را بگیرم؟ وزیر ارتباطات را بگیرم؟ وزیر کشاورزی را بگیرم؟ مگر چقدر یک نفر می‌تواند در مجلس کار کند؟ به نظرم می‌رسد دولت این کار را باید اصلاح کند و اگر تصمیم بر افزایش قیمت گرفته است از جایی دیگر دری به روی مردم باز کند. چراکه با این شیوه پیش رفتن حتما نارضایتی‌ها را افزایش می‌دهیم و مشارکت در انتخابات قطعاً به تبع آن پایین‌تر خواهد آمد.

انتقاد وزیر سابق ارشاد از افزایش تعرفه اینترنت در آستانه انتخابات:

سید عباس صالحی وزیر سابق ارشاد نوشت: ‏نزدیک انتخابات تلاش می‌شد که اجناس مورد نیاز مردم گران نشود، فکر کنم این رودربایستی هم برداشته شده است؟! افزایش تعرفه اینترنت، مصداق این گمانه است.

مقایسه تخمه ای مدیر کل حسابداری همراه اول در شرایط انحصار تخماتیک

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین