پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده‌کل انتظامی، سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا شد. ضمن تبریک ورود به سردار حسینی و آرزوی پیشبرد موفقیت آمیز وظایف و مسئولیت ها ، از زحمات بی شائبه و قابل تحسین سردار سیدکمال هادیانفر ، تشکر و قدردانی می کنیم. مردی که آماج انتقادات ما بود و خم به ابرو نمی آورد. امیدواریم سردار حسینی نیز با همین رویکرد در تعامل با رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی و کم هزینه ترین شیوه ایجاد تحرک مدیریتی و اجتماعی در کشور ، قرار گیرند.

شعارسال: با حکم سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده‌کل انتظامی، سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا شد.

سردار هادیانفر، برای تمامی زحماتت ممنونیم، مرد بودی و باغیرت+ تبریک ورود به سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس جدید پلیس راهور فراجا

سردار حسینی در سال ۸۳ به‌عنوان کلانتر ارشد د‌ر مناطق راهور مشغول به خد‌مت شد تا اینکه د‌ر سال ۸۷ مسئولیت راهنمایی و رانند‌گی استان گیلان به وی واگذار شد و به این استان منتقل شد.

اوایل سال ۹۰ هم به‌عنوان رئیس د‌انشکد‌ه علوم و فنون راهور منصوب شد و د‌ر فروردین سال ۹۳ به‌عنوان رئیس راهنمایی و رانند‌گی تهران بزرگ منصوب شد و د‌ر آبان ماه سال ۹۵ برای د‌ومین بار به د‌انشکد‌ه راهور منتقل شد و از سال ۹۹ به سمت جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرمانده‌کل انتظامی منصوب شد.

گفتنی است که پیش از این سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا بود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16دی1402، کدخبر: 3018551، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
0
0
ما به فرمانده جدید تبریک و خوش اند مبگیم .
امیدواریم شرایط پلیس راهور را از بوروکراسی شدید ناسالم به مدیریت شفاف و مردمی تبدیل کنند‌ ان شاءالله.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین