پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
مدیریت علی عسگری بر بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی کشور برای دو سال دیگر تمدید شد.فردی که ورودش با هزار اما و اگر و مخالفت های علنی مواجه بود، قرار است تا دو سال دیگر، بر یکی از حساس ترین شرکت های کشور مدیریت کند؟ از چه بنالیم که از ماست که بر ماست. سه گانه شایسته سالاری، برنامه محوری و عملکرد طلبی کیلویی چند؟ بچسب به باند و محفل و رفاقت و ده ها دلیل دیگر. منافع ملی هم پشم و توسعه ایرانی- اسلامی هم کشک. دیگی که برای منافع من نجوشه نمی خوام برای منافع هیچ کس بجوشه. تبریک عرض می کنیم جناب علی عسکری. ان شاالله در دین و دنیای خودتان موفق باشید و عاقبت بخیری نصیب تان بشود. نهادهای بازرسی هم که تکلیف شان معلوم است و عملکردشان معلوم تر.

شعارسال: به اتفاق آرای هیئت‌مدیره، مدیریت علی عسکری در هلدینگ خلیج‌فارس، دو سال دیگر تمدید شد.

مدیریت علی عسکری در هلدینگ خلیج‌فارس، دو سال دیگر تمدید شد + به شایسته سالاری سلام کن

بر اساس آخرین صورت جلسه عبدالعلی علی عسگری و ذبیح اله نعیمی به ترتیب به عنوان نمایندگان تاپیکو و صندوق‌های بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در هیئت مدیره این شرکت منصوب شدند.

مدیریت علی عسکری در هلدینگ خلیج‌فارس، دو سال دیگر تمدید شد + به شایسته سالاری سلام کن

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انرژی پرس، تاریخ انتشار: 9بهمن1402، کدخبر:  8842، energypress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین