پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رئیس جمهور به همه دستگاه‌ها دستور داده‌ که به عنوان اتاق عملیات زن و خانواده عمل کنند و روی بحث خانواده‌محوری به‌صورت جدی وارد شوند.

شعارسال: انسیه خزعلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اقدامات دولت برای بهبود وضعیت مادران کارمندان اظهار داشت: ما برنامه‌های دورکاری را برای مادران در دستور کار داریم و امید است با همکاری دستگاه‌ها به تصویب برسد.

دستور رئیس جمهور به دستگاه‌ها برای ورود جدی به حوزه زن و خانواده

وی افزود: رئیس جمهور به همه دستگاه‌ها دستور داده که به عنوان اتاق عملیات زن و خانواده عمل کنند و روی بحث خانواده‌محوری به‌صورت جدی ورود پیدا کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عنوان کرد: در نشستی که اخیرا با رئیس جمهور داشتیم مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی با نگاه خانواده‌محوری همه طرح‌ها و سازوکار‌های لازم را ارائه و با همکاری معاونت زنان تنظیم و اجرایی شوند که یکی از آن‌ها بحث کارمندان است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 11بهمن1402، کدخبر: 85371700، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین