پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶
سخنگوی دولت اعلام کرد که ساعات کاری کارکنان ادارات در ماه رمضان بین ۷ تا ۹ صبح شناور است. موضوعی که بنوعی باعث اعتراضاتی چند در سایر اقشار و بخش‌های کارگزی و کارمندی بخش خصوصی شده است. اولا حقوق کارکنان دولت از پول مالیاتی تامین می‌شود که ما می‌دهیم، لذا هرگونه کسری با هر مصوبه و توسط هر مقامی که کمتر از ۱۸۶ ساعت کار در ماه باشد، جای اعتراض و شکایت دارد. ثانیا با شناور سازی ساعت کار کارکنان آنهم بدون تعیین وضعیت ساعات فعالیتی ادارات برای خدمات رسانی موثر (تکرار داستان قیف و قیر) و معطل نشدن ارباب رجوع، جای بحث فراوان دارد. ثالثا، مگر تنها مسلمانان کشور، کارکنان بخش دولتی هستند و سایر حوزه‌های کارگری و مستخدمین بخش خصوصی مسلمان روزه دار نیستند؟ خیلی باحالید بابا.

شعارسال: علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت تاکید کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و با تصویب هیئت وزیران، از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲، ساعت آغاز به کار ادارات در تمامی استان‌ها، به استثنای واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی، بهداشتی و غیره، با نظر مدیران دستگاه به صورت شناور، از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۰۰ صبح بوده و ساعت پایان کار، متناسب با ساعت شروع، مطابق با قوانین و مقررات مربوط، تعیین می‌شود.

تعیین ساعات کاری کارکنان دولت در ماه مبارک رمضان + کارگر و کارمند بخش خصوصی مسلمان نیستند و کارکنان دولت روزه دار مسلمان هستند؟!

وی ادامه داد: ساعت شروع به کار در روز‌های بعد از شب‌های قدر، ساعت ۹:۰۰ صبح و پایان آن مطابق با قوانین و مقررات مربوط است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرخبر، تاریخ انتشار: 20اسفند1402، کدخبر: 621188، asrkhabar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین