پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۴۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی‌گردد گفت: اکثر بانوان بعد از تذکر نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند.بی‌حجابی جرم مشهود است، از این نظر نیروی فداکار فراجا در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب انجام وظیفه می‌کند؛ لذا به نیروهای فراجا تاکید می‌کنم که در اصلاح وضعیت عفاف و حجاب بکوشند ولی در این موضوع مراعات حد و حدود و حریم‌ها را داشته باشند.بسیاری از بانوان که حجاب شرعی را مراعات نمی‌کنند فرزندان همین سرزمین و دختران و خواهران ما هستند که دچار اشتباهاتی بوده و فریب خورده‌اند.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمدکاظم موحدی‌آزاد در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بی‌حجابی جرم مشهود است اظهار داشت: از این نظر نیروی فداکار فراجا در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب انجام وظیفه می‌کند؛ لذا به نیروهای فراجا تاکید می‌کنم که در اصلاح وضعیت عفاف و حجاب بکوشند ولی در این موضوع مراعات حد و حدود و حریم‌ها را داشته باشند.

عدم تشکیل پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب

دادستان کل کشور بیان کرد: بسیاری از بانوان که حجاب شرعی را مراعات نمی‌کنند فرزندان همین سرزمین و دختران و خواهران ما هستند که دچار اشتباهاتی بوده و فریب خورده‌اند. ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی‌گردد گفت: اکثر بانوان بعد از تذکر نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند.

عدم تشکیل پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمنان دریافتند که ایران اسلامی تبدیل به یک الگو شده ‌و از این نظر شروع به توطئه از همان سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب کرد. حقوقی که در اسلام برای انسان‌ها در جنسیت و فرهنگ‌های مختلف و حتی سایر مخلوقات آفرینش وضع کرده این دین را ممتاز کرده است. در اسلام حقوق زن از اهمیت والایی برخوردار است و از نظر رشد اخلاقی و انسانی بین زن و مرد هیچ تفاوتی وجود ندارد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین