پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
در پی بروز سانحه برای یک دستگاه خودروی ام وی ام X۵۵ پرو در محور قم-کاشان و جداشدن اکسل عقب، شرکت مدیران خودرو نیز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به پیگیری این مسئله تأکید کرد. نکته جالب در این اطلاعیه، تهدید سوسکی و غیر مستقیم رسانه‌ها برای پیگیری حقوقی بود. خدمت این خودرو ساز عزیز عرض می‌کنیم که به مدت یکسال از تاریخ وقوع حادثه زیر چتر نظارتی ما قرار دارید. به هر دادگاه و پاسگاهی هم که لازم می‌دانید مراجعه کنید. در صورت عبور از یکسری خطوط قرمز و ورود به حاشیه‌های ارتباطی در اختیار، با هماهنگی‌های لازم با مراجع ذی صلاح حرکت حرفه‌ای خواهیم زد که برای خیلی‌ها در صنعت خودرو درس عبرت شود. تا زمانی که قصور و تقصیر دارند، ادب تعامل و عذرخواهی و پوزش طلبی را بهتر یاد بگیرند. فکر احتمالی خرید رسانه را هم (خدای ناکرده) از ذهن بیرون کنید. به حمد خدا نیازی به تامین بودجه از راه تبلیغات، سکوت و انفعال وجود ندارد و منافع ملی و تامین اهداف جمهوری اسلامی ایران، مهمترین ماموریت این رسانه است. پای سازمان ملی استاندارد، پلیس راهمایی و رانندگی و وزارت صنایع را هم باید به این پرونده باز کرد و به موقع پاسخ طلبی را شروع می‌کنیم.

شعارسال: در پی بروز سانحه برای یک دستگاه خودروی ام وی ام X۵۵ پرو در محور قم-کاشان و جداشدن اکسل عقب، شرکت مدیران خودرو نیز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به پیگیری این مسئله تأکید کرد.

تعداد بازدید : 4

با انتشار تصاویر واژگونی یک دستگاه ام وی ام X۵۵، ایمنی این خودرو مورد تردید افکار عمومی قرار گرفت. طبق اخبار منتشر شده از جزئیات این تصادف، دلیل بروز سانحه اشکال فنی در خودرو بوده و شکستگی اکسل عقب موجب واژگونی خودرو شده است. این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

شرکت مدیران خودرو در پیج اینستاگرام خود نسبت به این حادثه توضیحاتی ارائه داده است:

آقای مدیران خودرو ، آنچه که از دیدگاه شما کوچیکه برای صنعت خودرو سازی فاجعه محسوب می شه + ادبیات معذرت خواهی با گردن کشی سوسکی فرق داره

ایراد کیفی در اکسل‌های تولیدی یکی از قطعه‌سازان چری

طبق اطلاعات منتشر شده در بخشنامه مدیران خودرو خطاب به نمایندگی‌ها، مشخصا یک تیراژ معین از اکسل‌های عقب خودرو‌های ایکس ۵۵، متعلق به یکی از تأمین کنندگان چری دچار مشکل بوده و در هنگام تنش‌های شدید وارده به خودرو، این قطعه از محل جوشکاری شکسته و چرخ‌های خودرو از اتاق جدا می‌شوند.

این بخشنامه برای ۲۷ فروردین بوده و مشخص است که چری و نماینده ایرانی از این مشکل آگاه بوده‌اند و به نمایندگان خود نیز اطلاع داده‌اند، اما رفع این ایراد را به مراجعه خود مالکین موکول کرده‌اند. در این مواقع، از آن جایی که رهگیری دستگاه به دستگاه خودرو‌های معیوب امکان پذیر است، شرکت‌های مختلف خودروسازی طی تماسی با مشتریان هدف در کمترین زمان آن‌ها را به نزدیکترین شعبه خدمات فرا می‌خوانند.

به نظر می‌رسد مالکین می‌بایست قبل از هرگونه سفر و تردد، با مراجعه به نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو خیالشان را از بابت سلامت خودرو راحت کنند.

چری نیازمند فراخوان جهانی

این حادثه خطرناک، محدود به این مدل خودرو و ایران نبوده و در سایر کشور‌های دنیا نیز سه مدل خودروی ایکس ۲۲، FX اکسلنت و X۵۵ دچار سوانح مشابه شده‌اند؛ به طور مثال در کشور مالزی نیز این اتفاق منجر به اعلام فراخوان از سوی نماینده این شرکت شده است. با توجه به اینکه این ایراد کیفی در خودرو‌های چری ممکن است منجر به مرگ سرنشینان شود احتمالا این شرکت فراخوان‌های بزرگی برای مشتریان خود در نقاط مختلف دنیا صادر کند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پدال، تاریخ انتشار: 11اردیبهشت1403، کدخبر: -، www.pedal.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین