پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید میدانی از مجتمع مدیریت پسماند آرادکوه که با حضور استاندار تهران انجام شد،گفت: اولویت اصلی این سازمان رسیدگی به موضوع آلایندگی هوا و ساماندهی و مدیریت پسماند است.

شعار سال: علی سلاجقه روز پنجشنبه در بازدید میدانی از مجتمع مدیریت پسماند آرادکوه که با حضور استاندار تهران انجام شد، اظهار داشت: یکی از اولویت ها و دغدغه‌ها رسیدگی به سرفصل‌ها و محورهای اصلی آلایندگی، حمل و نقل عمومی و تولید بنزین یورو ۶ است که یورو پنج هم ساخته می‌شود.
 
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: یکی از معضلات پایتخت، رسیدگی به بوی نامطبوع آرادکوه است؛ چراکه این محل در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) قرار دارد و با توجه به رفت و آمد میهمانان خارجی، این موضوع زیبنده تهران نیست.
 
سلاجقه افزود: در صددیم تا با حمایت شهرداری و همراهی سازمان محیط زیست این موضوع رسیدگی و مشکل برطرف شود.
 
وی با اشاره به دغدغه اصحاب رسانه در رسیدگی به وضعیت آرادکوه گفت: باید اطلاعات و داده‌ها به صورت میدانی جمع‌آور شود چرا که به دنبال انجام کار فرمالیته نخواهیم بود.
 
سلاجقه تأکید کرد: برای رفع مشکل آرادکوه لازم است به سمت استفاده از فناوری نوین، هوشمندسازی، دیجیتالی شدن، اپلیکیشن‌ها، فرهنگ‌سازی و توسعه زیر ساخت‌ها حرکت کرد.
 
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه ۶۴ درصد از زباله‌ها در آرادکوه رطوبت دارد افزود: لازم است تا با همکاری شهرداری، کار تفکیک زباله از مبدا انجام شود چرا که انتقال روزانه پنج هزار و ۲۰۰ تن زباله با بوی نامطبوع به این محل، مشکلات فراوانی را به همراه دارد.
 
وی گفت: تأمین اعتبار مورد نیاز ساماندهی آرادکوه با شهرداری است و سازمان محیط زیست به عنوان نهادی ناظر و حاکمیتی عمل کرده و با توجه به رویکردهای محیط زیستی شهردار تهران، اقدامات موثری در این منطقه انجام خواهد شد.
 
وی از لزوم برگزاری نشست‌های خبری با اصحاب یاد کرد و افزود: مدیری می‌تواند در مسئولیت خود موفق باشد که در بازدیدهای میدانی، مشکلات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رفع آن برنامه ریزی کند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا  ، تاریخ انتشار:  6 آبان1400، کدخبر: 84521195،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین