پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
لیست اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی حوزه هشترود و چاراویماق که صلاحیت آنها توسط هیات شورای نگهبان احراز شده است و مجاز به شرکت در رقابت انتخاباتی می باشند را می توانید در خبر زیر مشاهده نمایید.

شعار سال: لیست نهایی کاندیداهای هشترود و چاراویماق در مجلس یازدهم شورای اسلامی سال 1398 حوزه انتخابیه مراغه شامل 23 کاندیدای این حوزه از استان آذربایجان شرقی به شرح زیر اعلام شد:


۱- صبرعلی علیپور
۲- علی احدی
۳- ذاکر جلیلی
۴- سید حمزه امینی
۵- حسن سلیمانی
۶- علی زمردی
۷- عادل مرادی
۸- سامان پنداره
۹- رضا گوهری
۱۰- منصور پاشائی
۱۱- فرامرز عطازاده
۱۲- حبیبه فتاحی
۱۳- ابراهیم قاسمی
۱۴- وحید حسن پور
۱۵- حسین پارسامهر
۱۶- محمدرضا حیدری
۱۷- علیرضا رستمی
۱۸- رامین عبادی
۱۹- حجت الاسلام هاشم اللهیارپور
۲۰- حجت الاسلام سعید بابائی
۲۱- مهدی سلیمانی
۲۲- محمدامین عبدی
۲۳- مجید رفیعی

لازم به ذکر است فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداهای تایید صلاحیت شده از روز پنجشنبه 24 بهمن ماه رسما آغاز و در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه یکم اسفندماه یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می‌یابد.

سایت شعار سال هیچ گونه تعهدی در قبال و صحت و سقم اسامی منتشره ندارد و فقط بازتابی از منابع آگاه در این زمینه را ارائه می دهد.لذا از کلیه ذی نفعان و ذی صلاحان این امر درخواست می شود در صورت مشاهده هر مغایرتی در ارائه اسامی ،به این سایت اطلاع رسانی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مجلس ایران دات کام،تاریخ انتشار:24بهمن 1398،کد خبر:3101،www.majlesiran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین