پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
ساری، شهری که تا ۳ سال پیش از هرگونه متکدی و کودک کار پاکسازی شده بود، و می‌رفت شهری نمونه در کشور شود، حالا به پاتوق اصلی متکدیان و کودکان کار بدل شده است. در اینجا کلیپی را می‌بینید از حکایت مردی با یک پا و یک‌تکه نان که دل ما و قلب هر انسانی را خون می‌کند، اما عجیب است که این وضعیت اسفبار در شهر، هنوز خمی به ابروی عمارت‌نشینان ساری نیاورده است.
شعار سال: این ویدئو دل ما و قلب هر انسانی را خون می‌کند، اما عجیب است که این وضعیت اسفبار در شهر، هنوز خمی به ابروی عمارت‌نشینان ساری نیاورده است.

شهری که در تا ۳ سال پیش از هرگونه متکدی و کودک کار پاکسازی شده بود، و می‌رفت شهری نمونه در کشور شود، حالا به پاتوق اصلی متکدیان و کودکان کار بدل شده است.

هیچکس صدای ما را نمی‌شنود، وقتی با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس می‌گیرید اساسا حرف شما را نمی‌فهمند و با بیان اینکه رسیدگی میکنیم، شما را به آینده‌ای محال حواله می‌دهند. از طرفی دیگر بهزیستی مازندران نیز رسما اعلام کرده وظیفه‌ای در قبال جمع‌آوری متکدیان ندارد.

حالا در این بی‌عملی شهرداری، ساری هر روز از معتادان، بی‌خانمان ها، کودکان کار، متکدیان و حتی سگ‌های ولگرد لبریز می‌شود اما...

تعداد بازدید : 15

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از گروه رسانه‌ای عبارت
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین