پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۲۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
دریاچه سو‌ها به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های ایران است که در استان اردبیل قرار دارد. این دریاچه در میان چمنزار‌ها و جنگل‌های اطراف قرار دارد و در حقیقت فضایی رویایی و شگفت‌انگیز را پدید آورده است.

  شعار سال:دریاچه سوها به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های ایران است که در استان اردبیل قرار دارد. این دریاچه در میان چمنزارها و جنگل‌های اطراف قرار دارد و در حقیقت فضایی رویایی و شگفت‌انگیز را پدید آورده است. دریاچه سوها یا سوآ در 35 کیلومتری شهر اردبیل، شهرستان نمین و در روستایی به نام سوها واقع شده؛ روستا سوها دارای مغازه های کوچکی است که به دلیل کمبود جا تخت‌هایی در فضای بیرونی قرار داده‌اند و با چای، قلیان و تنقلات به پذیرایی از میهمانان و گردشگران می‌پردازند. در این روستا حدود 350 خانوار زندگی می‌کنند که شغل اکثر آن‌ها دامداری و کشاورزی است. آب و هوای این منطقه کوهستانی بوده و به همین دلیل زمستان‌های سرد و تابستان‌های معتدلی دارد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسکان ، تاریخ انتشار: 5 تیر 1400، کدخبر: 35658، www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین