پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
رییس سازمان صعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سهم این استان از تسهیلات طرح تام (تامین مالی واحد‌ها و پروژه‌های دارای اولویت) در سال ۱۴۰۰ به ۶۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
شعار سال:  سجاد رستمی گفت: در ابتدا ۵۰۰ میلیارد تومان سهم تسهیلات برای بخش صنعت و معدن استان در نظر گرفته شده بود که با کمک ایمیدرو این مبلغ به ۶۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: تسهیلات با هدف فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحد‌های صنعتی در محصولات منتخب است و اختصاص به ساخت تولید و بی‌نیاز کردن از واردات و توسعه صادرات غیرنفتی دارد.

رستمی با بیان اینکه در طرح «تام» واحد‌های دارای شرایط می‎‌توانند در بانک‌های صنعت و معدن سپرده‌گذاری کنند و چند برابر آن تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد دریافت کنند، اظهار داشت: این تسهیلات همچنین به حمایت از طرح‌های فناورانه، تامین مالی اصناف تولید، فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس، توسعه مناطق محروم و فعال سازی واحد‌های راکد اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح تام با توجه به تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و اجارت، بانک صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی و صنایع معدنی (ایمیدرو) اجرایی شده است و واحد‌های صنعتی و معدنی استان می‌توانند به منظور استفاده از این طرح به سامانه http://behinyab.ir مراجعه کنند. هم اینک ۹۲۱ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

این واحد‌های فعال، ۱.۲۷ درصد تعداد واحد‌های صنعتی کشور، ۱.۲ درصد حجم سرمایه‌گذاری و ۹۱ صدم درصد اشتغال صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۴۱۲۷۸۱، irna.ir
اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
امیدواریم که این تسهیلات کارگشا باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین