پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
سرپرست سازمان مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به تایید مبلغ ۶ هزار میلیارد ریالی خسارت ناشی از زلزله کوهرنگ گفت: با تصویب در هیئت دولت در کمتر از یک ماه هزینه خسارات جذب شده و دستگاه‌ها می‌توانند کار بازسازی را آغاز کنند.

شعار سال: خسرو کیانی امروز در شهرکرد با اشاره به سفر روز گذشته رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خوشبختانه اعتبار ۶ هزار میلیارد ریالی ارزیابی شده در استان برای زلزله اخیر شهرستان کوهرنگ به طور کامل از سوی رئیس ستاد بحران کشور تایید و برای تصویب روز یک‌شنبه در هیئت دولت مطرح خواهد شد.
 
سرپرست سازمان مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورت تصویب مبلغ خسارت در هیئت دولت در زمانی کمتر از یک ماه مراحل اداری انجام شده و هزینه جذب استان خواهد شد تا کلیه ادارات از جمله بنیاد مسکن، راهداری و ... برای ترمیم خسارت‌ها اقدام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: از دیگر دستاوردهای سفر رئیس سازمان بحران کشور به استان آشنایی با منطقه و محرومیت مردم روستاهای شهرستان کوهرنگ بود که باعث شد مبالغ تسهیلات بانکی و تسهیلات بلاعوض اختصاص یافته به مردم زلزله‌زده کوهرنگ افزایش یابد.
 
کیانی اضافه کرد: همچنین اعطای پروانه ساخت برای بازسازی منازل آسیب‌دیده از زلزله نیز رایگان شده و تسریع در رفع مشکلات مردم این منطقه به کلیه دستگاه‌های مرتبط مثل بنیاد مسکن ابلاغ شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 6  آبان  1400، کدخبر: 14000806000362، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین