پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
بی‌تردید تغذیه سالم و منطبق با استاندارد‌های اسلامی نقشی بسزایی در سلامت جسم و روح انسان و مقابله با افسردگی ایفا می‌کند و او را در طی مسیر تکامل یاری می‌دهد، قریب به ۲۵۰ آیه قرآنی بر اهمیت غذا و تغذیه دلالت می‌کنند، حال باید دید این کتاب آسمانی خوردن چه نوع غذا‌هایی را توصیه کرده است؟

شعار سال:متأسفانه در تولید محصولات کشاورزی، چندان به‌ دستورات قرآنی در حوزه تغذیه توجه نمی‌شود که انسان باید غذای طبیعی و سالم که برایش مفید است، مصرف کند نه آلوده به کودهای شیمیایی و سموم و از آنها بدتر، تولید شده به روش‌های صنعتی و تراریخته و ... در حالی‌که بسیاری از کشورهای اروپایی که از موهبت اسلام و دستورات آسمانی آن در خوراک بی‌بهره هستند، تولید و مصرف محصولات مضری مانند محصولات تراریخته را ممنوع کرده‌اند.
 
در ویدئوی زیر عبدالدائم الکحیل، قرآن‌پژوه سوری و کارشناس حوزه اعجاز علمی قرآن توصیه‌های این کتاب آسمانی در خصوص ضرورت استفاده از غذای سالم و نقش تغذیه در مقابله با افسردگی را که یکی از شایع‌ترین مشکلات روحی انسان در عصر حاضر است، ارائه می‌دهد.

تعداد بازدید : 51


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایکنا، تاریخ انتشار:  21 آذر  1400، کدخبر: ، www.iqna.ir،4020223

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین