پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
وقتی استانداری از حداقل سواد سیاسی آنهم از نوع عمومی برخوردار نیست، نباید با توجیه گری قبول کرد که توان اداره راهبردی استان را می‌تواند داشته باشد. پسندیده بود که خودش معذرت خواهی می‌کرد یا استعفا می‌داد که نداد. آیا بهتر نبود که در این سفر، اقدام به تغییر استاندار با شعار تاکید بر صلاحیت مدیریتی در دولت سیزدهم می‌کردید.
شعار سال: رئیسی روز پنج‌شنبه در بیست و هشتمین سفر استانی دولت مردمی به استان کرمانشاه ضمن عرض سلام به مردم متدین، با بصیرت و حماسه‌آفرین کرمانشاه و عرض احترام به خانواده شهدا و ایثارگران این استان، گفت: استان کرمانشاه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند سینه ستبر ایران اسلامی است و حقیقتاً مردم این استان برای کشور عزیزمان مرزبانی کردند.

رئیس جمهور افزود: مردم این استان و مرزداران عزیز ۸ سال جانانه و پیروزمندانه در مقابل صدامیان و منافقین ایستادگی کردند و همواره خودشان را نسبت به مردم مدیون می‌دانند.

رئیسی تأکید کرد: تقدیم بیش از ۲۰ هزار جانباز و ۱۰ هزار شهید به کشور نشان صدق حضور مردم این استان در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین