پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
در حالی که فقط ۲۰ کیلومتر مانده تا راه آهن سراسری کشور به دریای خزر برسد، شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل از تامین اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز اول پروژه و اتصال راه آهن سراسری به دریای خزر تعلل می‌کند.
شعار سال: در حالی که فقط ۲۰ کیلومتر مانده تا راه آهن سراسری کشور به دریای خزر برسد، شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل از تامین اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز اول پروژه و اتصال راه آهن سراسری به دریای خزر تعلل می‌کند.

از این پروژه ۳۵ کیلومتری تاکنون حدود ۱۵کیلومتر آن ریل گذاری شده و مابقی زمین‌های در مسیر آن، خریداری شده است و فقط نیاز به زیرسازی و ریل گذاری دارد. در صورتی که این مسیر تکمیل شود، راه آهن کشور از مسیر رشت به خزر رسیده و گام مهمی در جهت تکمیل کریدور شمال-جنوب برداشته می‌شود و بخش قابل توجهی از بار دریای خزر به بندر عباس منتقل می‌شود.  
 
راه آهن رشت -کاسپین معطل ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار
گفته می‌شود از مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان، ۲۵۰ میلیارد بدهی به پیمانکار است و مابقی، خرید ریل و انجام امور مربوط به زیرساخت ریلی است. باید دید مسئولان وزارت راه و شهرسازی چه پاسخی نسبت به قصور شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل دارند؟
 
راه آهن رشت -کاسپین معطل ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار
گفتنی است مدیریت شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل بر عهده خیرالله خادمی از مدیران دولت حسن روحانی و از یاران نزدیک عباس آخوندی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۱۵۰۱۸۶، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین