پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
خبری در رسانه منتشر شده مبنی بر اینکه پارلمان اروپا، معافیت شهروندان قطر از دریافت روادید شنگن را تصویب کرد. این در حالیست که سخنگوی وزارت امور خارجه قطر، هرگونه پیشرفت در پرونده معافیت شهروندان قطر از دریافت ویزای شنگن را تکذیب کرد.

شعار سال: پارلمان اروپا، معافیت شهروندان قطر از دریافت روادید شنگن را تصویب کرد. الخلیج آنلاین با اعلام این خبر نوشت: این اقدام بدون هیچ شرطی در راستای تکمیل اقدامات معافیت شهروندان قطری از دریافت روادید شنگن انجام شد.

به گزارش میدل ایست، الخلیج آنلاین با اعلام این خبر نوشت: این اقدام بدون هیچ شرطی در راستای تکمیل اقدامات معافیت شهروندان قطری از دریافت روادید شنگن انجام شد.

قطر، هرگونه پیشرفت در پرونده معافیت شهروندانش از دریافت ویزای شنگن را تکذیب کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه قطر، هرگونه پیشرفت در پرونده معافیت شهروندان قطر از دریافت ویزای شنگن را تکذیب کرد.

 ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه قطر، هرگونه پیشرفت در پرونده معافیت شهروندان قطر از دریافت ویزای شنگن را تکذیب کرد.

به گزارش الخلیج آنلاین، وی در توئیتی نوشت که اکنون خبری قدیمی مربوط به چند هفته گذشته درباره معافیت شهروندان قطری از ویزای شنگن منتشر می‌شود مبنی بر اینکه تحول جدیدی در این پرونده است، اما این مساله صحت ندارد.

الانصاری اشاره کرد که آخرین تحولات این پرونده از طریق حساب‌های رسمی وزارت خارجه و سایت آن منتشر می‌شود.

گفتنی است کمیسیون آزادی‌های مدنی، عدالت و امور داخلی پارلمان اروپا در دسامبر ۲۰۲۲ با معافیت شهروندان قطر، کویت و عمان از دریافت ویزای شنگن موافقت کرده بود.

پیشتر برخی رسانه‌ها از تصویب معافیت شهروندان قطر از دریافت ویزای شنگن بدون هیچ شرطی خبر داده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۰۳۷۹۴، fa.shafaqna.com/ و سایر منابع

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین