پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
کارآمدی سازمان بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی و شهرداری ها در کشور به معنای واقعی زیر سوال است. وقتی هم اعتراض می کنیم، بحث اصلی کمبود بودجه است و نبود متولی خاص و ضعف قانون. اما هیچ کس از ضعف مدیریت و وجود برخی بی خاصیت های بدبخت مدیر نمای ارتباطی که غاصب پست های سازمانی هستند و تمایلات بالا در لفت و لیس دارند حرفی نمی زند . از ناتوانایی های خودشان در فعالیت بینابخشی صحبت نمی کنند؟ در مقابل بودجه های که بشکل غیر اولویت دار هزینه می شود لال هستند و .... . این می شود وضعیت آسیب های اجتماعی در ایران. بی تفاوتی به حیات گروه آسیب دیده به جرم آسیب دیده گی. عباس چقدر قشنگ می گوید که برای خوشی که معتاد نشدیم. اکثرا از روی بدبختی معتاد شدیم. زنده باد فساد و مدیر فاسد. زنده باد مال مردم خوردن به اسم مدیریت دولتی و سمت اجرایی در کشور. کسی جرات ندارد بپرسد فلان فلان شده، توی بی خاصیت الدنگ دست کج از کجا می تونستی آورده باشی که حتی بتونی یک خونه بخری؟ قصر و ویلا پیش کش . یادمان نرود که به فرمایش اولیا الله ما، مال حرام اولین جایی که خودش را نشان می دهد در اولاد است. بچشید و دردش ، گوارای وجودتان.

شعارسال: نام این زباله گرد عباس است و صدای خوشی دارد، بر روی جدول در خیابان نشسته است و می‌گوید: " خواندن من تقلید نیست، تقلید در خوانندگی اصلا درست نیست، در ابتدا من خیلی دوست داشتم که خواننده شوم، ولی نشد، دوست داشتم مداح شوم، آن هم نشد. دوست داشتم گیتار بزنم، آن هم نشد. بعد قصد کردم که خودکشی کنم. او که دل آزرده از برخورد برخی از افراد بود با بغض و گریه گفت: " اگر عده‌ای نمی‌توانند، زندگی درست کنند، بچه به دنیا نیاورند که در خیابان‌ها خار شود، اگر کسی را در حال جمع کردن زباله می‌بینند، به او نخندند و مسخره اش نکنند.

تعداد بازدید : 11

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آپارات، تاریخ انتشار: -، کدخبر:-، www.aparat.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین