پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۳۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز در مجلس گفت: در وزارت جهاد کشاورزی حیف و میل زیاد است و این وزارت‌خانه فربه شده است. چگونه می‌خواهید انضباط مالی و صرفه جویی را در این وزارت‌خانه حاکم کنید؟

شعارسال: در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز گفت: قرار بود تا پایان برنامه ششم توسعه بیش از ۲۵ درصد اقتصاد کشور از این بخش باشد، در صورتی که در حال حاضر این میزان حدود ۴ درصد است. شما در سازمان تعاون روستایی مسئولیت داشتید، برای تقویت این تعاونی‌ها چه برنامه‌ای دارید؟

گلایه از فساد بالا، فربه گی ساختار و سهم چهار درصدی بخش کشاورزی در اقتصاد ملی

در وزارت جهاد کشاورزی حیف و میل زیاد است و این وزارت‌خانه فربه شده است. چگونه می‌خواهید انضباط مالی و صرفه جویی را در این وزارت‌خانه حاکم کنید؟

در حوزه رشد اقتصادی برای سال جاری رشد اقتصادی کشور ۸ درصد مدنظر قرار گرفته شده که ۳ درصد آن مربوط به افزایش بهره‌وری است. با توجه به پایین بودن بهره‌وری در وزارت‌خانه شما، چگونه می‌خواهید آن را افزایش دهید.

برنامه شما برای حفظ و حراست از جنگل‌ها خصوصا جنگل‌های زاگرس که هر جنوب ایران قرار دارند، چیست؟

۸۰ درصد آب موجود در بخش کشاورزی صرف می‌شود، حال برنامه‌ای برای آبیاری نوین با توجه به اینکه کشور هر روز به سمت خشک‌سالی پیش می‌رود، دارید؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار: 30خرداد1402، کدخبر:1598215، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین