پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
مدیران شهری و مسئولان محترم تبلیغ فرزندآوری ، تمام خلاقیت و ابتکار خود را به خرج داده اند و در بنری بی حیاگونه مردم شهر را دعوت به شارژ جمعیت کرده اند. یکی نیست بگوید الان تمام ملزومات این شارژ را فراهم کرده اید که نگران تمام شدنش هستید؟ ثانیا اگر علم تولید محتوا ندارید خود را مضحکه خاص و عام نکنید. مسئولان گرامی بخدا که شارژ عقلانیت و درایت شما هم ته کشیده، برای اینکه خاموش نشوید یا شارژ کنید یا سکوت کنید بجای این حجم نادانی و فضاحت. جوانان این مملکت خیلی باشعور تر از این حرف ها هستند و همگی خواهان فرزندآوری و تشکیل خانواده می باشند اما متاسفانه به جای شمای مسئول، اگر مدیرانی با یک دید توسعه گرا و نوآور و توانمند در حل مسئله را بتوانیم جایگزین کنیم ، کاهش جمعیت کم کم حل خواهد شد. مسئول محترم برای شارژ جمعیت، نیاز به شارژ حساب بانکی، وام ازدواج، تامین مسکن، تامین شغل و لوازم زندگی است نه فقط تولید مثل. اندکی تفکر برای شما و صبر بسیار برای جوانان و مردم فهیم این سرزمین را از خداوند خواستاریم تا شاید بتوان امثال شما را تحمل کرد.

شعار سال: تبلیغ عجیبی برای فرزندآوری در سطح شهر تبریز دیده می شود. شما اگر نهاد قضاوت بودید، با کارشناس و مدیر این مجموعه چه برخوردی می کردید؟

لازم به توضیح است که این اشتباه قبلا هم در یک بیلبورد دیگر در سال های ماضی تکرار شده بود و مورد انتقاد افکار عمومی قرار گرفته بود. تکرار مجدد این اشتباه را می توان نوعی دهن کجی عامدانه هم تلقی نمود.

شاهکار شهرداری تبریز در تبلیغ فرزندآوری؛ شارژ کنید! + اندکی شعور و حیائم آرزوست

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۴۳۱۷۹، fararu.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
یعنی با وجود تذکرات قبلی ، به فلانشون هم نبود دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین