پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
موسی الرضا صفری شامگاه امروز جمعه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در محله استرآبادی پرداخت و اظهار کرد: این حریق ساعت ۱۶ و ۳۶ دقیقه عصر امروز رخ داد و پس از اعلام وقوع حادثه به سامانه ۱۲۵، نیرو‌های آتش‌نشانی به محل مذکور اعزام شدند. رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از عملیات اطفای حریق مرکز نگهداری کودکان گرگان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ کودک از میان دود ناشی از حریق نجات یافتند.

شعار سال: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از عملیات اطفای حریق مرکز نگهداری کودکان گرگان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ کودک از میان دود ناشی از حریق نجات یافتند.

موسی الرضا صفری شامگاه امروز جمعه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در محله استرآبادی پرداخت و اظهار کرد: این حریق ساعت ۱۶ و ۳۶ دقیقه عصر امروز رخ داد و پس از اعلام وقوع حادثه به سامانه ۱۲۵، نیرو‌های آتش‌نشانی به محل مذکور اعزام شدند.

حریق در مرکز نگهداری کودکان گرگان؛ نجات ۲۰ کودک از میان زبانه‌های آتش
وی با بیان اینکه دو تیم عملیاتی نیرو‌های آتش‌نشانی بی درنگ از ایستگاه‌های شماره ۲ و ۶ و یک تیم کمکی از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: حریق در طبقه فوقانی یکی از مراکز نگهداری کودکان شهر گرگان صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه پس از حضور نیرو‌های عملیاتی در محل، ابتدا عملیات تخلیه اضطراری انجام شد، افزود: با همکاری آتش‌نشانان و همسایگان همه کودکان از داخل ساختمان دود گرفته خارج شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان حریق به سرعت مهار و از سرایت آن به ساختمان‌های مجاور جلوگیری به‌عمل آمد، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های اعلامی تا این لحظه حدود ۲۰ کودک در سلامت کامل از داخل ساختمان در حال حریق خارج شدند.

صفری در خصوص آخرین وضعیت حریق ساختمان توصیح داد: در حال حاضر نیرو‌های آتش‌نشانان در محل حادثه حضور دارند و خبر‌های تکمیلی پس از پایان عملیات امداد و نجات و اطفا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خطاب به شهروندان توصیه کرد: قطعاً حضور و تجمع افراد در محل حادثه که خیابان استرآبادی است، عملیات اطفا را با مشکل مواجه می‌کند، همشهریان ضمن پرهیز از حضور در محل حادثه از هرگونه گمانه‌زنی و انتشار شایعه به شدت بپرهیزند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: هنوز علت دقیقه وقوع آتش‌سوزی مشخص نیست و کارشناسان برای بررسی بیشتر و دقیق‌تر موضوع فوق در محل حضور دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آفتاب نیوز، تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۳۰۴۶، aftabnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین