پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
وقتی از ستاد اربعین و نوع سازماندهی ها انتقاد می کنیم، دوستان بعضا اخم در هم نموده و مسئله را با تصورات نادرست ذهنی در قالب مسائل اعتقادی تفسیر نموده یا به حب و بغض شخصی مرتبط می کنند؟ در حالی که تاکیدات ما روی منافع و مصالح ملی، حقوق شهروندان و بحث حرفه گرایی ، قرار دارد. گزارشات عدیده از نامناسب بودن وضعیت شهروندان وارد شده به مرزهای کشور و مشکلات مربوط به تهیه وسائل نقلیه حکایت دارد. جناب سیدمجید میراحمدی ، معاون محترم وزیر کشور، رئیس محترم ستاد اربعین ، منتظر دریافت توضیحات شما هستیم.

شعارسال: میراحمدی وزارت کشور ادعای فراخوان ۳۰ وسیله نقلیه عمومی بزرگ از هر استان (با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور) و حل مشکلات مدت انتظار بالا در پایانه‌های مرزی و تسهیل در رسیدن شهروندان به شهر‌های خود را دارد.

آقای سیدمجید میراحمدی وزارت کشور، ببین و جواب بده + لطفا دست بدست کنید تا وزارت کشور

سید زاهدین چشمه خاور، مدیر کل راهداری استان ایلام ساز دیگری زده و بیان می‌دارد که بر اساس آمار‌ها یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از مرز مهران به کشور عراق اعزام شدند و یک میلیون و ۵۳۸ هزار نفر از مرز مهران بازگشته‌اند و برای این موضوع پیشبینی شده بود، مدعی است که با توجه به فراخوان رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کمبود وسایل نقلیه در پایانه مرزی برطرف شده است و درحال حاضر ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مستقر است.

یا این دوستان اطلاعات درست دریافت نکرده و شعارگونه با مسائل و واقعیات زندگی شهروندان برخورد می‌کنند، یا با شهروندان پر توقع مواجه هستیم، یا پایگاه تحلیلی خبری شعار سال قصد جریان سازی و سیاه نمایی دارد؟ قضاوت با شما و حکم با خدای بصیر آگاه به اسرار درونی انسان ها.

بر اساس ویدئوی ارسالی شهروندان به رسانه معظم فرهیختگان، ادعا می‌شود که گویا اربعین برای مسئولین تمام شده و هیچ خبری از امکان نقل و انتقال مسافران و حتی آب برای خوردن در پایانه مرزی مهران نیست. اتوبوس نیست اگر هم باشد تا تهران ۱ میلیون و ۲۰۰ می‌خواهند. شهروندی که این ویدئو را برای رسانه ارسال نموده، نوشته است به داد ما برسید اینجا معطل و بلاتکلیف ماندیم.

تعداد بازدید : 6

قصد توهین نداریم، اما اگر جای وزیر کشور بودیم بعد از راست آزمایی این ویدئو و اثبات حقیقت، میزکاری و وسایل معاون محترم را به مدت چهار ساعت در حیات وزارت کشور در میدان فاطمی زیر نور آفتاب قرار داده و ایشان را موظف به رفع مشکلات می‌کردیم. مجددا عرض می‌شود که قصد توهین وجود ندارد و الزام به انجام وظایف و تعهدات و اجرای تمام و کمال اصل خدمات رسانی شایسته به شهروندان مطرح است.

عزیزان دست به دست کنند، برسد به دست سیدمجید میراحمدی معاون وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین ۱۴۰۲.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین