پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
با وجودی‌که شب دوشنبه، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و الاتحاد در اصفهان برگزار نشد، اما آنچه در این میان، رویدادی متفاوت رقم زد نخستین حضور بانوان اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان برای تماشای دیدار تیم محبوب خود بود.

شعار سال:شامگاه دوشنبه دهم مهر مقرر بود که دیدار سپاهان و الاتحاد عربستان در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار شود، اما این مسابقه به علت حضور نیافتن بازیکنان تیم عربستانی در زمین بازی، برگزار نشد.

میزبانی متفاوت ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور بانوان هوادار + فیلم
هواداران سپاهان از این مسابقه استقبال کم نظیری کردند و بر اساس برخی از آمار و ارقام منتشر شده نزدیک به ۶۰ هزار تماشاگر وارد ورزشگاه نقش جهان شدند، اما آنچه این دیدار را با سایر مسابقات برگزار شده در این ورزشگاه متفاوت می‌کرد، حضور بانوان هوادار و فوتبال دوست بود.

با وجودی‌که در سامانه بلیت فروشی برای دیدار سپاهان و الاتحاد که از ششم مهر فعال شد، امکان خرید برای بانوان میسر نبود و بلیت بازی برای سکو‌های آقایان به فروش می‌رسید، اما جمعی از بانوان فوتبال دوست موفق شدند در ورزشگاه نقش جهان حضور یابند و به تشویق تیم مورد علاقه خود بپردازند.

از عصر دوشنبه گذشته جمعی از بانوان فوتبال دوست با وجودی‌که بلیت ورود به ورزشگاه را نداشتند، اما همراه با خانواده‌های خود به سمت ورزشگاه نقش جهان رفتند و مقابل ورودی شمالی آن حضور یافتند و جمع دیگری از زنان و دختران ورزشکار و هوادار سپاهان نیز با چند دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه نقش جهان رساندند.

با وجودی‌که بانوان از چند ساعت قبل از زمان شروع بازی قصد ورود به ورزشگاه نقش جهان را داشتند، اما سرانجام از ساعت ۱۹ به بعد در‌های ورزشگاه برای آن‌ها باز شد و موفق به ورود به ورزشگاه شدند.

تعداد بازدید : 8


بانوان حاضر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در سکو‌های طبقه بالا و در سمت چپ ورزشگاه مستقر شدند و از همان ابتدای ورود به تشویق پرشور و هیجان تیم سپاهان پرداختند.

هواداران مرد و زن در ورزشگاه نقش جهان با تشویق‌های بی امان و منظم خود منتظر ورود بازیکنان ۲ تیم بودند، اما پس از ساعتی اعلام شد که این بازی به دلیل حضور نیافتن بازیکنان تیم الاتحاد عربستان در زمین بازی، برگزار نمی‌شود.

تعداد بازدید : 5


بانوان حاضر در ورزشگاه نقش جهان از مناطق و حتی شهر‌های مختلف آمده بودند، آن‌ها در سنین مختلف بودند از دختران دانش آموز گرفته تا زنان ورزشکار، مادران و حتی مادربزرگ ها، بسیاری از آن‌ها همراه با خانواده‌های خود برای تماشای بازی و تشویق تیم سپاهان آمده بودند و می‌گفتند که شوهر یا پسر یا برادر یا پدر آن‌ها نیز در سکو‌های آقایان مستقرند.

برآورد‌های اولیه حاکی از آن است که حدود ۲ هزار بانوی هوادار شامگاه دوشنبه بمنظور تماشای بازی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان حضور داشتند.

یکی از زنان حاضر در ورزشگاه نقش جهان به خبرنگار ایرنا گفت که پسر و برادر او بلیت خریده اند و هم اکنون در ورزشگاه هستند، اما خود او همراه با بانوان هوادار و با اتوبوس به محل ورزشگاه آمده است.

وی که برای نخستین بار وارد ورزشگاه نقش جهان شده بود، افزود: امروز برای ورود به ورزشگاه بسیار مضطرب بودم، اما بالاخره موفق به حضور شدیم.

میزبانی متفاوت ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور بانوان هوادار + فیلم
یکی دیگر از بانوان که همراه با دختر خود از فلاورجان برای دیدن مسابقه به ورزشگاه نقش جهان آمده بود نیز تاکید کرد که دیدن فضای ورزشگاه با چنین شور و نشاطی برای او یک رویاست و از اینکه توانسته وارد ورزشگاه شود بسیار خوشحال است.

انصاری اضافه کرد: هنگام ورود و خروج و همچنین حضور بانوان در ورزشگاه هیچ مشکلی وجود نداشت و امیدوارم که از این به بعد در همه بازی ها، بانوان بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

۲ دختر دانشجو نیز که همراه با پدران خود به محل ورزشگاه آمده بودند و با هیجان زیادی تیم محبوب خود را تشویق می‌کردند تاکید کردند که دوست دارند همه بازی‌های تیم سپاهان را از نزدیک و از روی سکو‌ها تماشا کنند.

یکی از بانوان لیدر تیم سپاهان نیز با بیان اینکه برگزار نشدن بازی، کام همه هواداران را تلخ کرد، تاکید کرد:، اما آنچه برای ما اهمیت داشت این بود که ورود و حضور زنان، تجربه خوب و موفقی بود که به دست آمد و امیدواریم تداوم داشته باشد.

درحالی که ورزشگاه نقش جهان اصفهان شامگاه دوشنبه تجربه جدیدی را پشت سر گذاشت و میزبان بانوان هوادار تیم سپاهان بود، بسیاری از خانواده‌های ورزش دوست امید دارند که در بازی‌های آینده نیز امکان حضور زنان و بویژه بلیت فروشی برای آن‌ها بمنظور ورود به ورزشگاه نقش جهان وجود داشته باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقرر بود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، اما این بازی به دلیل حاضر نشدن بازیکنان الاتحاد در زمین چمن لغو شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۸۵۲۴۶۵۳۰، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین