پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
در حادثه ساعت ۳.۲۵ بامداد روزسه‌شنبه (۱۸ مهرماه) پالایشگاه گاز ایلام دو نفر از کارگران این واحد در حین انجام کار نشت‌گیری و تعویض اتصالات دچار مصدومیت شدند و وقوع انفجار و آتش سوزی در این واحد پالایشگاهی تکذیب شد. لازم به توضیح است که در سال ۱۳۹۸ شاهد حریق در واحد شیرین سازی در این پالایشگاه بودیم و مدیرعامل شرکت شیرین سازی آرین تجارت مانا بیان داشته بود که حریق در یکی از مخازن در پالایش گاز ایلام بدون تلفات جانی بوده و تنها دو مصدوم داشت.

شعار سال: در حادثه ساعت ۳.۲۵ بامداد روزسه‌شنبه (۱۸ مهرماه) پالایشگاه گاز ایلام دو نفر از کارگران این واحد در حین انجام کار نشت‌گیری و تعویض اتصالات دچار مصدومیت شدند.

مصدومیت دو کارگر در حادثه آتش سوزی در پالایشگاه گاز ایلام + تکذیبیه

یک منبع کارگری در استان ایلام به خبرنگار ایلنا، گفت: دو کارگر آسیب دیده بعد از تعمیرات اساسی و تزریق گاز مشغول نشت‌گیری و تعویض اتصالات در پالایشگاه گاز ایلام بودند که ناگهان بر اثر فشار گاز از ارتفاع به پایین سقوط می‌کنند.

طبق اظهارات وی؛ این دو کارگر هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام تحت درمان قرار دارند و گفته می‌شود وضعیت جسمی خوبی به نسبت قبل دارند.

وقوع آتش‌سوزی و انفجار در پالایشگاه گاز ایلام تکذیب شد

علی وحیدی رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، وقوع انفجار و آتش‌سوزی در پالایشگاه گاز ایلام را تکذیب کرد و گفت: به‌طور معمول در پایان هر تعمیرات اساسی و تزریق گاز به شبکه سراسری، اتصالات نشت‌گیری می‌شوند. بر همین اساس ساعت ۲ و ۲۳ دقیقه بامداد ۱۸ مهرماه، با توجه به نشت گاز از یکی از گسکت‌ها، دو نفر از همکارانی که در آن واحد مشغول کار بودند، در اثر حادثه‌ای محدود، دچار آسیب جزئی شدند که ضمن تریاژ اولیه در درمانگاه پالایشگاه، به بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام اعزام شدند.

خوشبختانه حال عمومی هر دو نفر مساعد است و آسیب‌دیدگی جدی نداشتند، ضمن اینکه همکاران این شرکت تا ترخیص این عزیزان پیگیر کار درمانی آنان هستند. در این حادثه به تأسیسات پالایشگاه آسیبی وارد نشده و مطابق برنامه، پالایشگاه گاز ترش دریافت و محصولات پنجگانه خود را تولید می‌کند.

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین