پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۹۲۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
ویدئویی از علیرضا منادی نماینده مجلس و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در شبکه های اجتماعی در حال وایرال شدن است که در هنگام درد دل معلمان خوزستانی از خود رفتارهایی عجیب و بعضا به ظاهر بی اختیار نشان می دهد( از بالا به پائین حرف زده و سربالا جواب می دهد، چیزی شبیه نخودچی می خورد ، خودش را باد می زند، بشکل غیررسمی بله می دهد و ...). باید بررسی کرد که معلم های مظلوم با وجود ملاحظه چنین رفتارهای غیرمتعارفی،چرا به ایشان پناه آورده اند و چرا ترک جلسه نمی کنند؟از آقای منادی باید پرسید که بر چه مبنایی این رفتارها از تو سر زده است ؟از انتظامات مجلس باید پرسید که گوشی تلفن همراه چگونه وارد مجلس شده است؟ این ویدئو حرف هایی هم در خصوص تائید صلاحیت ها دارد که بماند برای موقع مناسب.

شعارسال: اخیرا فیلمی در مجازی با عنوان رفتار عجیب و زننده یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم منتشر شده که با واکنش‌های منفی همراه بود. در این فیلم، علیرضا منادی سفیدان نماینده تبریز و رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به جای گوش دادن به توضیحات و درد و دل‌های معلمانی که از استان‌های دیگر به دفتر وی آمدند، با رفتار‌هایی که در شان یک نماینده، به ویژه رئیس کمیسیون نیست با این افراد برخورد می‌کند. در این فیلم، فردی به نمایندگی از معلمانی که از استان خوزستان آمده بودند، مشکلات صنفی خود را به رئیس کمیسیون آموزش منتقل می‌کند، اما آقای منادی رفتار‌های عجیبی همچون باد زدن خود با چند ورقه کاغذ، بازی دادن صندلی و حتی مشغول شدن به خوردن تنقلات از خود بروز می‌دهد.

حرکات عجیب علیرضا منادی نماینده مجلس هنگام درد دل معلمان خوزستانی

اینگونه حرکات ناشایست که نه در شأن مجلس است و نه کرسی نمایندگی، ضربه شدیدی را به اعتبار نمایندگی وارد می‌کند. این اتفاق تلخ آن هم در سال انتخابات و در ارتباط با مردمی که، ولی نعمت همین نمایندگان هستند، نشان می‌دهد که اولاً مردم باید در انتخاب یک شخص برای جایگاه نمایندگی باید تمام نکات لازم را بسنجند و فرد اصلح را انتخاب کنند و ثانیاً زنگ هشداری برای نهاد‌های نظارتی همچون شورای نگهبان است که اشخاص تأیید صلاحیت شده، توانایی حفظ شأن نمایندگی مجلس شورای اسلامی ایران را بویژه در ارتباط با مردم داشته باشند. همچنین این انتظار وجود دارد که هیئت رئیسه مجلس و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع ورود پیدا کرده و با رفتار‌های زننده این نماینده برخورد داشته باشند. آقای علیرضا منادی که فیلم دیدار وی با معلمان دستمایه کانال‌های ضد انقلاب شده، اگر واقعا دلسوز نظام است باید دست کم از این رفتار خود رسماً و بدون معطلی و حتی بدون هیچ گونه توجیه رفتاری، رسما عذرخواهی کند.

تعداد بازدید : 54

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

دکتر علیرضا منادی فرزند علی، در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۸ در تبریز به دنیا آمد. شش سال بعد در سال ۱۳۵۴ وارد دبستان هدایت شد که امروزه به دبستان شهید بهادری تغییر نام یافته است. در سال سوم ابتدایی بود که انقلاب اسلامی آغاز شد. وی دارای دکتری حرفه‌ای دامپزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی است. برخی از سمت‌های کاری علیرضا منافی عبارتند از:
- عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
- رییس باشگاه پژوهشگران جوان شمال غرب کشور
- مدیر گروه رشته مهندسی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد تبریز
- ریاست دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
- عضو علی البدل شورای اسلامی شهر تبریز
- نماینده مجلس هشتم از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
اولش که چنان نگاه میکرد انگار هست تویه جزیره تنها حالا آدم میبینه تعجب می‌کنه بعدش گردو میخوره خودشو باد میزنه یه بار آب میخوره یه بار صندلشو میچرخونه یه بار دستش زیرسرشه همین مونده بلند شده یه رقص آذریم بکنه یعنی خاک توسر ما بکنن افتادیم کیریه مشت کم صلاحیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین