پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
ویدیویی از «رقابت امام جمعه و بخشدار» منطقه الوار گرمسیری بر سر میکروفون را ببینید. در اتفاقی عجیب وقتی امام جمعه زودتر برای گرفتن میکروفن اقدام کرد، بخشدار نیز برق را قطع کرد!

شعارسال: ویدیویی از «رقابت امام جمعه و بخشدار» منطقه الوار گرمسیری بر سر میکروفون را ببینید. در اتفاقی عجیب وقتی امام جمعه زودتر برای گرفتن میکروفن اقدام کرد، بخشدار نیز برق را قطع کرد!

 

امام جمعه شهرستان الوار پیروز شد، بخشدار برق را قطع کرد! + دعوا بر سر میکروفن

ارگان اطلاع رسانی حوزه نوشت: نوشته ابتدا باید نام امام جمعه به عنوان سخنران اعلام می‌شد، اما مجری برنامه به جای دعوت از حجت‌الاسلام حسینی منش، نام بخشدار را به‌عنوان سخنران اعلام کرد و این درگیری رخ داد.

بخش الوار گرمسیری یکی از بخش‌های تابعه شهرستان اندیمشک در استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. عباس پاپی بخشدار الوار گرمسیری است و حجت‌الاسلام حسینی منش نیز امام جمعه آن است.

تعداد بازدید : 10

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 7آبان1402، کدخبر: 168100، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین