پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۶۹۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کمپ ترک اعتیاد گام اول رهایی شهرستان لنگرود در صبحگاه روز جمعه دوازدهم آبان ۱۴۰۲ دچار اتش سوزی منجر به فوت ۳۲ نفر و سوختگی شدید ۱۷ نفر گردید.این در حالی است که در مردادماه همین امسال شاهد حریق در مرکز نگهداری کودکان گرگان بودیم و در بهمن سال سال گذشته، مرگ یک معلول اعصاب و روان در اراک و غیره. در ده سال اخیر، خوادث متعددی از آتش سوزی در کمپ های ترک اعتیاد گزارش شده است و سازمان بهزیستی و سایر نهادهای متولی،حساسیت موثر خاصی از خود نشان نداده اند. تا لحظه مخابره این خبر ، نه معذرت خواهی و پیام تسلیتی از طرف وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی( سید صولت مرتضوی) صادر شده و نه استعفای رئیس سازمان بهزیستی کل کشور را دیده ایم. حوزه نظارت بر مراکز سازمان بهزیستی دارای مشکلات عدیده ای است که عموما با کم توجهی برای رفع همراه می باشد. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، مراتب تسلیت خود را خدمت خانواده جانباختگان این حادثه اعلام می دارد.

شعار سال: حوالی ساعت پنج صبح روز جمعه دوازدهم آبان ماه بود که شعله های آتش از کمپ ترک اعتیاد "گام اول رهایی منطقه کلیدبر " شهرستان لنگرود ، زبانه کشید و از فاصله های دور قابل مشاهده بود. موضوعی که در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی تازگی ندارد و در کنار پذیرش واقعیت حادثه بودن این رخدادها، ضعف نظارت ها در تشدید احتمال وقوع حوادث دلحراش ، قابل کتمان و انکار نیست. بر اساس آخرین آمار که از سوی محمد جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اعلام شده ،این حادثه تاکنون ۳۲ فوتی و ۱۷ مصدوم داشته که چهار نفر از مصدودمان در وضعیت اینتوبه  قرار داشته و مابقی در شرایط بهتری هستند.علاوه بر شمار بالای مددجویان، نگهبان و مسؤول نگهداشت این مرکز درمان سوء مواد مخدر نیز جان خود را در این حادثه از دست داده اند.

تعداد بازدید : 47

گویا آتش سوزی زمانی که مددجویان خواب بودند از یکی از قسمت‌های داخلی مرکز شروع شده و به یکباره به خوابگاه سرایت نموده و مددجویان را سوزانده است. تعداد زیادی از قربانیانی که جان خود را از دست دادند، دارای سوختگی بالای ۹۸ درصد بودند. اجساد بعد از مهار آتش سوزی، از سوی آتش نشانی بیرون کشیده شده است. بر اساس برخی گفته ها، صدای انفجار‌های کوچک که به نظر می‌رسد ناشی از ترکیدگی شیشه پنجره‌ها بوده در لنگرود پیچید و وضعیت وحشتناکی را برای مردم منطقه ایجاد کرد. خانواده مددجویان مقابل کمپ تجمع نموده و بر پایه گزارشات دریافتی وضعیت پرالتهابی در منطقه حاکم بوده است.

راویان حادثه چه گفتند: 

بابک یکتاپرست، مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در این‌باره گفت:‌ در ساعت ۵:۵۵ صبح روز جمعه 12 آبان ماه ۱۴۰۲، وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد"پام اول رهایی منطقه کلیدبر" شهرستان لنگرود استان گیلان به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد و با توجه به توصیف شدت آتش سوزی و جمعیت معتادان نگهداری شده در مرکز، پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.بر اساس گزارش‌های اولیه این حادثه مشخص بود که حادثه می بایست چندین مورد فوتی و مصدوم داشته باشد . جعفر میعادفر، رئیس اورژانس کشور می گوید که درپی اطلاع از شدت حادثه ، بلافاصله عوامل اورژانس در محل حاضر شده و پس از آن نیز به بیمارستان‌های اطراف(رودسر، لنگرود و رشت) اعلام آماده‌باش داده شد.۱۶ نفر از مصدومین (با سوختگی ۶۰ تا ۱۶ درصدی) به بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود و بیمارستان ولایت رشت( با اتوبوس آمبولانس) انتقال داده شدند. یک مصدوم نیز به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل شد که این فرد پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان ترخیص شد.

صبح روز حادثه در کمپ ترک اعتیاد گام اول رهایی منطقه کلیدبر شهرستان لنگرود:

شاید نگاه کردن به تصاویر زیر نتواند گویای عمق فاجعه باشد. عمق فاجعه را باید از زبان آتش نشانانی شنید که اجساد سوخته را به خارج از مرکز منتقل می گردند.  باید از زبان مردم محلی شنید که برای کمک آمده بودند.باید از زبان پلیس انتظامی و مستند کردن صحنه آتش سوزی و مرگ ، شنید و دید. باید از زبان خانواده قربانیان شنید.

بر اساس برخی اطلاعات پراکنده دریافتی ، ساختمان کمپ ترک اعتیاد متعلق به آموزش و پرورش  و قبلا مدرسه بوده که بعدا به کمپ تبدیل شده است( سوال شعار سال : چرا آموزش و پرورش مدرسه را واگذار کرده است، اگر ساختمان مورد استفاده، ساختمان سالمی بود؟). گفته می شود چندین سال است که این ساختمان در اختیار کمپ قرار داشته و در خصوص اینکه آموزش و پرورش آن را اجاره داده یا فروخته ، اطلاعی نداریم. سقف مرکز ایرانیتی بوده، شیشه ها مجهز به حفاظ آهنین بوده و جنس درب ها نیز احتمالا باید تقویت شده باشد.

۳۲ کشته و ۱۷ مصدوم در آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود + معذرت خواهی و پیام تسلیت وزیر و استعفای رئیس سازمان بهزیستی کل کشور کجاست؟

۳۲ کشته و ۱۷ مصدوم در آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود + معذرت خواهی و پیام تسلیت وزیر و استعفای رئیس سازمان بهزیستی کل کشور کجاست؟

۳۲ کشته و ۱۷ مصدوم در آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود + معذرت خواهی و پیام تسلیت وزیر و استعفای رئیس سازمان بهزیستی کل کشور کجاست؟

۳۲ کشته و ۱۷ مصدوم در آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود + معذرت خواهی و پیام تسلیت وزیر و استعفای رئیس سازمان بهزیستی کل کشور کجاست؟

۳۲ کشته و ۱۷ مصدوم در آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود + معذرت خواهی و پیام تسلیت وزیر و استعفای رئیس سازمان بهزیستی کل کشور کجاست؟

۳۲ کشته و ۱۷ مصدوم در آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود + معذرت خواهی و پیام تسلیت وزیر و استعفای رئیس سازمان بهزیستی کل کشور کجاست؟
 
تعداد بازدید : 43
 
 
تعداد بازدید : 42

واکنش مقامات چه بود:

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه از رئیس کل دادگستری استان گیلان خواست تا علت حادثه آتش سوزی در این کمپ ترک اعتیاد انجام شود. او با دستور به رئیس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد با حضور در محل نسبت بررسی علت حادثه و همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی جهت کمک به اطفا حریق و کمک به افراد حادثه‎دیده اقدام کنند. رئیس دادگستری استان گیلان گفت ،مدیران کمپ و مسئولینی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند و دستور‌های قضایی لازم از جمله انتقال پیکر‌های جان‌باختگان به پزشکی قانونی رشت صادر شده است.

احمد وحیدی، وزیر کشور صبح جمعه در تماس تلفنی با اسدالله عباسی استاندار گیلان خواستار کمک فوری به مجروحان حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد "گام اول رهایی" لنگرود شد. وحیدی که به همراه هیات دولت در سفر استانی کردستان بسر می‌برد، پس از اطلاع از حادثه در تماس تلفنی با استاندار گیلان در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت و ضمن دستور فوری برای کمک به مصدومان، بررسی دقیق علت آن و برخورد قاطع و قانونی با مسبب یا مسببان این حادثه را خواستار شد. وحیدی همچنین در تماس تلفنی با اسدالله عباسی استاندار گیلان با خانواده فوت شدگان آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد ابراز همدردی کرد و از استاندار گیلان خواست همه تمهیدات و امکانات لازم را برای کمک به مجروحان این حادثه بکار گیرد.

۳۲ کشته و ۱۷ مصدوم در آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود + معذرت خواهی و پیام تسلیت وزیر و استعفای رئیس سازمان بهزیستی کل کشور کجاست؟

علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستار رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان حادثه آتش‌سوزی در مرکز درمان و بازتوانی اعتیاد و دلایل وقوع این اتفاق در شهرستان لنگرود شد. او ضمن ابراز تاسف از بروز این اتفاق به مدیرکل بهزیستی استان گیلان دستور داد تا در اسرع وقت نسبت به بررسی ابعاد موضوع و برخورد با متخلفان در بروز این حادثه اقدام شود. همچنین به دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور تیمی متشکل از معاون سلامت اجتماعی سازمان، دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و مدیرکل حراست سازمان بهزیستی کشور برای بررسی و گزارش ابعاد مختلف این حادثه به استان گیلان اعزام شدند.

اظهارنظرهای نسنجیده و پرت گویی های سلیقه محور در خصوص علل وقوع حادثه:

بررسی علل هر حادثه رویه ای قانونی و تعریف شده دارد که باید طی شود. همچنین به منظور جلوگیری از شایعات، علل حادثه باید از طریق مراجع رسمی اعلام گردد. اما شاهد ان هستیم که محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود علل حادثه را اتصال سیم برق عنوان می کند(احتمالا اتصال سیم برق موجب آتش‌سوزی شده که البته در دست بررسی است) و محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ، علت آتش‌سوزی در بررسی‌های اولیه را آتش گرفتن بخاری، سرایت آتش به پرده و نهایتاً آتش سوزی کل ساختمان در عین غافلگیری مددجویان و مسؤولان‌ کمپ عنوان می دارد.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان همچنین از نگهداری بیش‌از ظرفیت مددجویان در مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در لنگرود خبر داده است. از طرف دیگر، تحقیقات پلیسی و قضایی در خصوص احتمال عمدی بودن این حادثه آغاز شده است و دستورات ویژه قضایی برای پیگیری صادر شده است.

 

درخواست از رئیس قوه قضائیه برای بررسی وضعیت ایمنی مراکز(کمپ) ترک اعتیاد تحت پوشش بهزیستی + نمونه هایی از آتش سوزی در کمپ های ترک اعتیاد در ده سال اخیر(از حادثه تا آتش افروزی عامدانه):

آتش سوزی در کمپ های ترک اعتیاد مسئله و چالش جدیدی در حوزه فعالیتی و نظارتی سازمان بهزیستی نیست. حتی در خصوص مرکز گام اول رهایی لنگرود، زمزمه ضرورت مناسب سازی در فضای مجازی شنیده می شود. توجه به آمارهایی نظیر آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد بانوان زرند در ۱۹مهرماه ۱۴۰۲، حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد در گویم شیراز در دی ماه ۱۴۰۱، مرگ ۳ تن در اثر آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد مشهد در اردیبهشت ۱۴۰۰،حریق در یک کمپ ترک اعتیاد بزرگ در مسیر رباط‌کریم به پرند با یک کشته در نوزدهم تیر ۱۳۹۸ ،فوت یک نفر بر اثر آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد بیجار در ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸ ، هفت مصدوم در آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لار در اول خرداد ۱۳۹۷، آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد زنان باقرآباد تهران با ١٢ نفر مصدوم در دی ماه ۱۳۹۷، آتش سوزی در كمپ ترك اعتیاد قرچك با ۱۱ مجروح در هفتم دی ماه ۱۳۹۷، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد آبشورک از توابع بندرعباس با یک کشته و 11 مصدوم ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد رشت در ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ با ۴ مصدوم ، آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد بانوان اقبالیه قزوین با ۲۳ نفر مصدوم در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد شفق تهران در ۲۱ شهریور ۱۳۹۴،  آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد در بزرگراه آزادگان تهران در بیست و یکم دی ماه ۱۳۹۱.

 

اطلاعات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر: 

در کشور در حدود ۸ هزار مرکز ترک اعتیاد در ۸ نوع مختلف وجود دارد.
*** مراکز درمان سرپایی: اولین مرکز است که در کلینیک‌های مخصوص و با داروی غیر مضر به ترک اعتیاد پرداخته می‌شود.
**مرکز درمان بستری: شبیه بیمارستان‌های مجهز بوده و در آن سم زدایی انجام می‌شود.
***مرکز اقامتی میان مدت (معروف به کمپ):افراد ۲۱ روز در این کمپ‌ها نگهداری شده و به روش‌های غیرودارویی و همیاری هم نوعان، درمان می‌شوند.
***مرکز اقامتی خودیاری : در آن حضور کادر درمانی و پزشک کمتر است و بهبودیافتگان از روش غیردارویی به درمان هم نوعان خود می‌پردازند.
***مراکز تی. سی:این مراکز شبیه هتل هستند و افراد برای دوره ۳ ماهه، اقامت کرده و پرهیزمدار هستند.
*** مراکز ام. ام. تی: با دارو‌های آگونیست مانند متادون و شربت تریاک به درمان معتادان می‌پردازند.
*** مرکز مشاوره‌های بیماری رفتاری: این مراکز در مراکز بهداشت استان‌ها و زندان‌ها دایر هستند که به ارائه خدمات کاهش آسیب، به بیمارانی که رفتار پرخطر دارند یا بیماری‌های عفونی دارند، تعلق دارد.
*** مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی (معروف به پاتوق): در این پاتوق‌ها افراد نصف روز اقامت کرده و غذای گرم دریافت می‌کنند سپس مراحل درمانی نیز انجام می‌شود.

سالیانه، جمعیتی بین دو تا 2/5 میلیون نفر از خدمات مراگز مختلف، استفاده می کنند. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود ، مرگ معنادها در آتش سوزی مرکز ترک اعتیاد ، جزییات آتش‌سوزی مرگبار در کمپ ترک‌اعتیاد لنگرود ، کمپ ترک اعتیادی به نام گام اول رهایی ، تصاویری جدید از آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود ، آخرین اخبار از آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود ، دستور اژه ای برای مرکز ترک اعتیاد لنگرود ، حضور استاندار در مرکز ترک اعتیاد لنگرود ، تصاویر آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود ، آمار کشته های مرکز ترک اعتیاد لنگرود ، مدیر مرکز ترک اعتیاد لنگرود ، معذرت خواهی وزیر کار و استعفای رئیس سازمان بهزیستی ، ضعف نظارت ها در سازمان بهزیستی کشور ، تکرار اتش سوزی در مراکز تحت نظارت بهزیستی ، دستور وزیر کشور برای مرکز آتش گرفته ترک اعتیاد لنگرود ، علل آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود ، انتقال مصدومان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به بیمارستان ولایت رشت ، انتقال مصدومان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به بیمارستان حسین پور لنگرود ، انتقال مصدومان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به بیمارستان شهید انصاری رودسر ، نخستین تصاویر از کمپ ترک اعتیاد لنگرود پس از آتش‌سوزی مرگبار ، چزئیات حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود ، تسلیت به خانواده درگذشتگان حادثه آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد لنگرود ، آیا مرکز به حد کافی کپسول اطفای حریق داشت ، وضعیت اینتوبه ، بابک یکتاپرست مدیر روابط عمومی اورژانس کشور ، جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور ، دستور اژه ای به بررسی آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد لنگرود ، انواع مراکز ترک اعتیاد ، مراکز درمان سرپایی ، مرکز درمان بستری ، مرکز اقامتی میان مدت یا کمپ ، مرکز اقامتی خودیاری ، مراکز تی. سی ، مراکز ام. ام. تی ، مرکز مشاوره‌های بیماری رفتاری ، مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی یا پاتوق ، آمار آتش سوزی کمپ ها در ده سال اخیر ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد بانوان زرند ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد در گویم شیراز ، آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد مشهد ، حریق در یک کمپ ترک اعتیاد بزرگ در مسیر رباط‌کریم به پرند ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد بیجار ، آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لار ، آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد زنان باقرآباد تهران ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد قرچک ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد آبشورک ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد رشت ، آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد بانوان اقبالیه قزوین ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد شفق تهران ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد در بزرگراه آزادگان تهران
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
2
استعفا؟ کدوم استعفا؟ اینها خیمه زدند تازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
قادری استعفا بده؟ استعفا بده بود ، برای نارضایطی مدیران مراکز مثبت زندگی باید استعفا می داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
2
چقدروحشتناک.ساختمان سوخته ودری که هنوزقفل روش هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
1
0
آمار ده ساله ارایه شده از اتش سوزی کمپ های ترک اعتیاد ، موردی است یا کل اماره؟
مدیر پایگاه

سلام 
آمار موردی است. کل امار در صورت نیاز ریاست محترم قوه قضائیه و یا دادستان کل کشورف قابلیت ارایه دارد

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
2
معاون استاندار گفته که ظرفیت کمپ 40 نفره است. مگه 32 نفر کشته نشدند و 17 نفر زحمتی و دو سه نفر از نگهبان و کادر اداره کننده اونحا هم کشته شدند. پس همین نشون می ده که حدود 50 نفر در مرکز بودند . بهزیستی این افزایش ظرفیت رو چطور ندیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
حدود ده نفر افزایش ظزفیت غسرقانونی داشته و همین تشکیلات قضایی و برخی مدیران از بهزیستی عموما فشار می ارن تا پذیرش انجام بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
1
اگر این آمارهای آتش سوزی مورد توجه قرار بگیرند هم می شود تاریخ های پر حطر را شناسایی کرد و هم بهزیستی باید در دستور العمل های نظارتی خودش تغییر ایجاد کگند. ممکن است بسیاری از این آتش سوزی ها از روی توهم اعتیاد یا عقده شدن برای نوع برخوردها صورت پرفته باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
0
دادستان برای امارهای زیر باید ورود کنه

آتش سوزی در کمپ های ترک اعتیاد مسئله و چالش جدیدی در حوزه فعالیتی و نظارتی سازمان بهزیستی نیست. حتی در خصوص مرکز گام اول رهایی لنگرود، زمزمه ضرورت مناسب سازی در فضای مجازی شنیده می شود. توجه به آمارهایی نظیر آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد بانوان زرند در ۱۹مهرماه ۱۴۰۲، حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد در گویم شیراز در دی ماه ۱۴۰۱، مرگ ۳ تن در اثر آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد مشهد در اردیبهشت ۱۴۰۰،حریق در یک کمپ ترک اعتیاد بزرگ در مسیر رباط‌کریم به پرند با یک کشته در نوزدهم تیر ۱۳۹۸ ،فوت یک نفر بر اثر آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد بیجار در ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸ ، هفت مصدوم در آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لار در اول خرداد ۱۳۹۷، آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد زنان باقرآباد تهران با ١٢ نفر مصدوم در دی ماه ۱۳۹۷، آتش سوزی در كمپ ترك اعتیاد قرچك با ۱۱ مجروح در هفتم دی ماه ۱۳۹۷، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد آبشورک از توابع بندرعباس با یک کشته و 11 مصدوم ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد رشت در ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ با ۴ مصدوم ، آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد بانوان اقبالیه قزوین با ۲۳ نفر مصدوم در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ ، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد شفق تهران در ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد در بزرگراه آزادگان تهران در بیست و یکم دی ماه ۱۳۹۱.
پیام تسلیت سید صولت مرتضوی؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
2
سید صولت مرتضوی برای افراد زیر پیام تسلیت می ده نه جامعه کارگری و خانواده کشت شده های یک مرکز اعتیاد.

در پی در گذشت والده مکرمه جناب آقای نوعی مدیر عامل صندوق آینده ساز دکتر مرتضوی وزیر محترم تعاون ،کار رفاه اجتماعی با صدور پیامی این مصیبت وارده را تسلیت گفتند. 24 خرداد 1402

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت والده علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر را تسلیت گفت. دوم اردیبهشت 1402

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور پیامی درگذشت پدر محمد شیخان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات را به وی تسلیت گفت. 22 دی ماه 1401
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
می شه بپرسم که چرا اینقدر تحلیلی خبر رو زدید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین