پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ جمعه با دیدار تیم‌های قطر و لبنان آغاز شد. مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز از ساعت ۱۷ جمعه به وقت محلی در استادیوم لوسیل برگزار گردید . استادیوم ۹۰ هزار نفری لوسیل به عنوان میزبان دیدار فینال از ۸ بازی دیگر مسابقات نیز میزبانی می‌کند. مسئولان برگزاری مسابقات از هواداران درخواست کرده‌اند برای تماشای این افتتاحیه زودتر در ورزشگاه حاضر باشند تا از این مراسم به اندازه کافی لذت ببرند.یکی از نکات قابل توجه این افتتاحیه استفاده‌ از نمادهای کتاب "کلیله و دمنه" بود. کمیته برگزاری مسابقات با الهام گرفتن از فصل ۱۵ و مغفول مانده این کتاب، پیام دوستی را برای همگان ارسال کرده است.

شعارسال: مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸ شروع شد تا هجدهمین دوره این دوره از رقابت‌ها رسما شروع شود. اکنون به مدت یک ماه بیست و چهار تیم برتر آسیا در جام ملت‌های آسیا در قطر رقابت خواهند کرد.

در افتتاحیه هجدهمین دوره جام ملت های آسیا چه گذشت؟ + خلاصه برنامه ها و حاشیه ها

از نکات جالب توجه در این مراسم اینکه حسن الهیدوس در اقدامی جالب توجه قرائت سوگندنامه این مسابقات را به مصعب البطاط کاپیتان تیم ملی فلسطین واگذار کرد.

حشمت مهاجرانی، علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در کنار جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی و محمد مهدی نبی سرپرست تیم ملی ایران از جمله افراد حاضر در این مراسم هستند که دیدار افتتاحیه جام را نیز از نزدیک تماشا کردند.

یکی از نکات قابل توجه این افتتاحیه استفاده از نماد‌های کتاب «کلیله و دمنه» بود.

شیخ تمیم بن حمد آل خلیفه، امیر قطر هم در زمان برگزاری مراسم در ورزشگاه حضور داشت و این مراسم را از نزدیک تماشا کرد.

حاشیه‌ها و خلاصه مراسم:

شیخ تمیم بن حمد آل خلیفه، امیر قطر هم در زمان برگزاری مراسم در ورزشگاه حضور داشت. در این مراسم بخش‌هایی از کتاب تاریخی کلیله و دمنه به نمایش درآمد. پخش موسیقی‌های منتخب جام ملت‌ها بخش دیگری از مراسم بود.

در افتتاحیه هجدهمین دوره جام ملت های آسیا چه گذشت؟ + خلاصه برنامه ها و حاشیه ها

تعداد بازدید : 6
 
تعداد بازدید : 4

در شرایطی که کاپیتان تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا باید سوگندنامه را قرائت می‌کرد، ضمن محکومیت حملات اخیر به غزه، از کاپیتان فلسطین خواست این کار را انجام دهد. حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر در مراسم افتتاحیه جام ملت‌ها برای همدردی با مردم فلسطین قرائت سوگندنامه این مسابقات را به کاپیتان تیم ملی فلسطین واگذار کرد.

تعداد بازدید : 4

المان‌های مربوط به جام ملت‌ها و پخش ترانه‌های عربی از دیگر بخش‌های مراسم بود. قرائت سوگندنامه جام هجدهم توسط کاپیتان تیم ملی فوتبال فلسطین صورت پذیرفت. دمای هوا در زمان برگزاری مراسم در ورزشگاه لوسیل ۲۱ درجه سانتی‌گراد و بنوعی هوای بهاری، بود.

در افتتاحیه هجدهمین دوره جام ملت های آسیا چه گذشت؟ + خلاصه برنامه ها و حاشیه ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای روز افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از حشمت مهاجرانی، مهدی مهدوی‌کیا و علی دایی دعوت کرد. مهدی مهدوی‌کیا پیشکسوت فوتبال ایران و ستاره پیشین پرسپولیس و هامبورک در آستانه حضور در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا تصویری در کنار علی دایی و حشمت مهاجرانی در قطر منتشر کرد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
0
0
درود به شیخ تمیم که همچین کشوری مدرن و نوینی رو ساخت و هزاران افسوس برای ما.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین