پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۶۰۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴
پس از عدم پذیرش دانشجوی جدید در سال تحصیلی جاری (۱۴۰۲)، شنیده‌ها از موافقت با انتقال محل تحصیل دانشجویان فعلی به دانشگاه گیلان حکایت دارد تا زمزمه‌های بسته شدن دائمی این مرکز آموزشی رنگ واقعیت بگیرد. دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان که در سال ۹۲ به عنوان یکی از دانشکده‌های دانشگاه گیلان در شهر واجارگاه از توابع شهرستان رودسر شروع به فعالیت کرد، شنیده می‌شود قرار است برای همیشه تعطیل شود.

شعارسال: دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان که در سال ۹۲ به عنوان یکی از دانشکده‌های دانشگاه گیلان در شهر واجارگاه از توابع شهرستان رودسر شروع به فعالیت کرد، شنیده می‌شود قرار است برای همیشه تعطیل شود.

دانشکده فنی شرق گیلان برای همیشه تعطیل می شود؟

با وجود آن که کمبود امکانات آموزشی، ضعف زیرساخت‌ها، عدم توسعه دانشکده و... از جمله مهم‌ترین انتقادات به این دانشکده تاکنون بوده است، با این حال به نظر نمی‌رسد تعطیلی این دانشکده و انتقال دائمی آن به دانشگاه گیلان، تصمیمی کارشناسی و فکرشده باشد.

پس از عدم پذیرش دانشجوی جدید در سال تحصیلی جاری، شنیده‌ها از موافقت با انتقال محل تحصیل دانشجویان فعلی به دانشگاه گیلان حکایت دارد تا زمزمه‌های بسته شدن دائمی این مرکز آموزشی رنگ واقعیت بگیرد.

علی‌رغم همه مشکلاتی که این دانشکده داشته است، اما ایجاد یک مرکز آموزش عالی دولتی با برند دانشگاه گیلان در شرق استان، نکته مثبتی در کارنامه نماینده وقت رودسر و املش و استاندار فعلی گیلان بود، اما به نظر می‌رسد با توجه به زمزمه ها، این دانشکده به روز‌های آخر خود نزدیک شده است.

با توجه به میانه ترم تحصیلی و نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و سومدیریت و نظارت نماینده رودسر، از استاندار گیلان انتظار می‌رود تا با ورود به موقع و رفع مشکلات، آنچنان که در نشست با دانشجویان این دانشکده وعده داده بود از خاموش شدن چراغ این مرکز دانشگاهی جلوگیری کند و اجازه ندهد دانشگاهی که خود یکی از پایه گذاران آن بوده، به همین راحتی از دست برود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار: 30دی1402، کدخبر: 492804، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین