پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۳۱۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
حاشیه و متن فوتبال ، ارتباطات جدایی ناپذیری با همدیگر دارند. اما برخی از حاشیه های این ورزش، واقعه پر رنگ تر از اصل شده و انسان را به تاسف وا می دارند. نظیر مقاومت وزارت ورزش از شفاف سازی درباره درخواست هزینه یک همتی برای بازسازی ورزشگاه فوتبال مجموعه آزادی و روپایی زدن مهدی تاج در برنامه تلویزیونی. از این حاشیه ها که بگذریم، سال 1402 با دو حاشیه فوتبالی دیگر، به انمام رسید. مهاجرت محمدرضا احمدی (گزارشگر فوتبال) به کانادا و حمله به بازیکنان نساجی با اسپری فلفل توسط فردی با هویت معلوم در دیدار فوتبالی ایمان سبز شیراز با نساجی مازندران در شیراز.

شعار سال: هرچقدر از حاشیه های فوتبال در سال ۱۴۰۲ گفته شود،به پای غیرشفاف بودن هزینه یک همتی ادعا شده برای بازسازی ورزشگاه فوتبال آزادی تهران و روپای زدن مهدی تاج در برنامه صداسیما نمی رسد. اما در پایان سال ۱۴۰۲ ، ورزش فوتبال با چند حاشیه عجیب دیگر هم، همراه بود.

تقویت نظرات تاییدی درباره مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا:

محمدرضا احمدی، مجری و گزارشگر صداوسیما چندی پیش در برنامه فوتبال برتر صحبت‌های عجیبی مطرح کرد. احمدی با قدردانی از مدیران و همکارانش در شبکه سه گفت: یک توضیحی درباره حضور خودم در فوتبال برتر بدهم؛ سفر‌های نوروزی من یک مقداری زودتر آغاز می‌شود، ولی بعد از نوروز و با شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر در خدمت شما هستم. حالا، اما شایعاتی پیرامون اقامت دائم محمدرضا احمدی در کانادا نقل محافل مجازی شده است. برخی می‌گویند سفر زودهنگام نوروزی که محمدرضا احمدی از آن سخن گفته در راستای برنامه مهاجرتی این گزارشگر سیماست. درحالی این گروه مدعی شده‌اند که محمدرضا احمدی به کانادا می‌رود و قصد بازگشت به ایران ندارد، که خود او در پایان صحبت‌هایش گفته بود با شروع دوباره لیگ در محل کارش حاضر خواهد شد.

آخرین حاشیه های فوتبال در سال 1402 +از مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا تا فاجعه فوتبالی در شیراز

عکس منتشر شده از آنچه تایید مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا عنوان شده بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است. در این تصویر که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، محمد رضا احمدی مجری و گزارشگر ورزشی شبکه سه سیما در شهر ونکوور کانادا مشاهده می‌شود.

فاجعه فوتبالی در شیراز؛ حمله به بازیکنان نساجی با اسپری فلفل توسط فردی با هویت معلوم:
در جریان دیدار هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان ایران اتفاقی تلخ در شهر شیراز در جریان دیدار دو تیم ایمان سبز شیراز و نساجی مازندران رخ داد. درحالی که دیدار دوتیم تا لحظاتی پایانی بدون گل دنبال می‌شد، در دقیقه ۱۱۰ بازی، داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود شیرازی‌ها اعلام نموده و با گل شدن این پنالتی و اعتراض عوامل باشگاه نساجی به داوری جانبدارانه، وقایع غیرقانونی، سلیقه گرا و ضدورزشی به اسم تامین امنیت و نظم بازی، به وقوع می‌پیوندد که نیازمند پیگیری‌های قضایی- انتظامی است.

آخرین حاشیه های فوتبال در سال 1402 +از مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا تا فاجعه فوتبالی در شیراز و حمله لباس شخصی با اسپری فلفل

بر اساس اخبار دریافتی، در بازی انجام شده نیمکت نساجی و جایگاه داوران در کنار هم قرار داشته و عوامل باشگاه نساجی در دقایق پایانی بازی و بعد از گل شدن پنالتی که جهت دار خوانده می‌شود، به جانبداری‌های داوری از تیم میزبان اعتراض نموده و افرادی معلوم الخال در ورزشگاه برای جلوگیری از تنش در بین عوامل نساجی و تیم داوری، از اسپری فلفل جهت آرام کردن جو استفاده کردند. حتی این برخورد هم پایان کار نبود و درون رختکن نساجی هم بازیکنان نساجی مورد اسپری فلفل از سوی عوامل خاص قرار گرفتند.

آخرین حاشیه های فوتبال در سال 1402 +از مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا تا فاجعه فوتبالی در شیراز

ایزد سیف‌الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی درباره اتفاقات این بازی بیان داشته است که، این بازی از اهمیت ویژه‌ای برای صدرنشینی و قهرمانی در لیگ برتر جوانان ایران برخوردار بود. پس از گل شدن پنالتی ایمان سبز، بازیکنان حریف خوشحال از پیروزی و بازیکنان ما ناراحت از شکست بودند که اعتراض تیم ما به داور را در پی داشت. در همین لحظه فردی با لباس شخصی وارد می‌شود و به صورت مستقیم به صورت بازیکنان نساجی اسپری فلفل می‌زند. باید پرسید که کدام بحش از فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی، اجازه چنین برخورد‌هایی را در اعتراضات ورزشی (نه اغتشاشات) به این فرد داده که به بازیکنان فوتبال اسپری فلفل بزند؟ بازیکنان و کادر تیم، که اغتشاشگر نبودند که چنین رفتاری با آن‌ها بشود؟ این آقا به راحتی بازیکنان نساجی را مورد ضرب و شتم قرار داد و اگر اتفاقی برای یکی از بازیکنان می‌افتاد، چه کسی پاسخگوی رفتار این فرد بود؟ باشگاه نساجی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تا زمان مشخص شدن جزئیات موضوع و تنبیه خاطیان، حضور در لیگ‌های پایه را به حالت تعلیق در می‌آورد.

آخرین حاشیه های فوتبال در سال 1402 +از مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا تا فاجعه فوتبالی در شیراز

در بیانیه نساجی آمده است: «تمامی ارکان باشگاه نساجی مازندران به دستور مدیر عامل محترم از لحظات ابتدایی این اتفاقات در حال رصد و پیگیری حقوقی و انضباطی این ماجرا هستند. فارغ از این حوادث و خطا‌ها و مقصرین عملکرد ضعیف مقام‌های اجرایی این بازی قابل چشم‌پوشی نیست. آسیب به جوانان با سلاح غیر قانونی و توسط افرادی بدون صلاحیت حقوقی جز عدم امنیت معنی دیگری ندارد.

بنا به دستور مالک باشگاه مهندس حدادیان از این به بعد و تا مشخص شدن جزئیات موضوع تنبیه خاطیان و اطمینان از امنیت اعضای این تیم باشگاه نساجی شرکت در تمامی مسابقات کشوری در رده‌های پایه را به حالت تعلیق در می‌آورد. سیاست و چشم‌انداز باشگاه فرهنگی و ورزشی نساجی مازندران در آکادمی پیش از تولید فوتبالیست خلق انسان‌هایی با شرایط اخلاقی و فرهنگی برجسته است. از تمامی بخش‌های انضباطی و اخلاقی مربوط تقاضای رسیدگی و پیگیری فوری را داریم.»

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

برنامه گفتگو محور برمودا با اجرای کامران نجف زاده، در بهمن ماه ۱۴۰۲ میزبان مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بود. در این برنامه از مهدی تاج درخواست گردید که روپایی بزند. مهدی تاج گفت که دعا کنید خشتک ما پاره نشه؟! (شعار سال:خشتک بعضی‌ها خیلی وقته پاره شده جناب تاج، خودشان را به نفهمی زده اند. به دوستان سلام برسانید و نقل قول کنید تا خدا عنایتی داشته باشد بلکه سر پیری هدایت شوند).

تعداد بازدید : 7

زدن روپایی زدن مهدی تاج بعد از این برنامه ، سوژه فضای مجازی شد. کاربری نوشت که: بزرگوار یجور گفت توپو بیارین، گفتم الان رکورد گینس رو جابجا می کنه. البته قبول کنین شُورت ورزشی پاش نبود، وگرنه حداقل ۵ تا روپایی میزد.گروهی دیگر با انتشار روپایی زدن پیرزن گیلانی و روپایی زدن پیرمرد ورزشکار در پارک، اقدام به نقد مهدی تاج نمودند.

تعداد بازدید : 8
 
تعداد بازدید : 9

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: مهاجرت محمدرضا احمدی به کانادا ، مهاجرت گزارشگر ورزشی به کانادا ، مهاجرت گزارشگر فوتبال به کانادا ، حاشیه های بازی نساجی به ایمان سبز شیراز ، اسپری فلفل روی صورت بازیکنان فوتبال ، حاشیه فوتبال جوانان در شیراز ، اسپری فلفل پاسخ اعتراضجوانان نساجی ، حمله لباس شخصی با اسپری فلفل به بازیکنان نساجی ، غیرشفاف بودن هزینه کرد یک همتی برای بازسازی ورزشگاه آزادی ، روپایی زدن مهدی تاج در تلویزیون ، محمدرضا احمدی مجری و گزارشگر صداوسیما ، مجریان فوتبال برتر ، برنامه فوتبال برتر شبکه سه ، دیدار هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان ، دیدار دو تیم ایمان سبز شیراز و نساجی مازندران ، داوری جانبدارانه در فوتبال ، ایزد سیف‌الله‌پور قائم مقام باشگاه نساجی ، اعتراض ورزشی یا اغتشاش ورزشی ، حاشیه ها در ورزش ، حاشیه ها در فوتبال ، حاشیه های فوتبال ، حمله با اسپری فلفل ، نظم در فوتبال یا گردن کلفتی ، مهدی تاج در برمودا ، برنامه برمودا کامران نجف زاده ، روپایی زدن مهدی تاج در برنامه برمودا ، خشتک مهدی تاج ، روپایی زدن پیرزن گیلانی و روپایی زدن پیرمرد ورزشکار در پارک ، روپایی زدن زن مسن گیلانی در رشت میدان یخ سازی ، روپایی زدن پیرمرد ایرانی در پارک ، مقایسه روپایی زدن مهدی تاج با پیرزن رشتی و پیرمرد در پارک
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
0
0
خوب بلدید سوژه کنید بخدا. کارتون بیسته بیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
2
0
کامران نجف زاده ، کی مو کاشت؟ کی از بیان فقر در آمریکا دست کشید؟ این که می گفت من دیگه نمی خوام خبرنگار و مجری و گزارشگر باشم و خداخافظی کرده بود که ؟ بالاخره مسئله گرین کارتش چی شد؟ ردیف ۱۳۱ و ۱۳۲ املاک نجومی شهرداری به اسم کامران نجف زاده ( در دوره قالیباف) رو چرا کسی جواب نمی ده و گردن نمی گیره؟
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
چرت و پرت نوشتیا.اینا که گفتی همه اشتباه بود البته به نظر از عمد نوشتی.مثلا درباره خبرنگاری گفت از معاونت سیاسی می‌ره و طلاق توافقی.حرفی از اینکه اجرا در سیما رو کنار بگذارم نزده بود.از عمد دست نبره در مطالب .گرین کارت و نجومی هم از این دست دروغ های شماست.اب قطعه.ولی بریز اونجا که می سوزه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
کامران ، اینا رو خودت نوشتی، نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
توی متن و کامنت ها ، من چیزی درباره طلاق ندیدیم . چرا عباس درباره طلاق توافقی صحبت کرده؟
اینجا چه خبره؟ کی بی کیه؟ چند چندید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
0
0
داستان روی حاشیه های فوتباله،چرا کامنت ها برای کامران نجف زاده است؟ اتفاقا برنامه برمودا برنامه قشنگیه. امشب میهمان برنامه حامد عسکری از بم بود. کیف کردم باهاش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین