پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
ناصر رسولی، دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: متاسفانه در جریان مسابقات جهانی یک اتفاق ناگوار برای فاطمه امینی افتاد و در اوایل راند اول سلاحی که ۱۰ روز پیش خریده و جدیدترین سلاح بود خراب شد. سوال اینجاست که چرا تیم اعزامی، فاقد سلاح یدکی یا کمکی بود؟گارانی سلاح خراب شده شامل چه چیزهایی می شود؟ همچنین برای درک بهتر موضوع ، از خوانندگان عزیز تقاضا داریم با نگاه به بخش اخبار مرتبط این خبر، به برخی از حاشیه های این فدراسیون در ده سال اخیر ، نگاهی بیندازند. منتظر توضیحات ریاست محترم فدراسیون هستیم.

شعار سال: ناصر رسولی، دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص خرابی سلاح تیرانداز المپیکی گفت،متاسفانه در جریان مسابقات جهانی تیراندازی در برزیل، یک اتفاق ناگوار افتاد و یک بدشانسی برای فاطمه امینی پیش آمد. در اوایل راند اول سلاحی که ۱۰ روز پیش خریده و جدیدترین سلاح بود خراب شد. نماینده شرکت سازنده در محل حضور داشت و سلاح به آنها تحویل داده شد. او متعجب شد و گفت در طول تاریخ ساخت این سلاح فقط یکبار آنهم ۱۱ سال پیش شاهد این موضوع بودیم و اکنون برای دومین بار این اتفاق افتاد. 

توضیحات یا توجیهات ناصر رسولی دبیر فدراسیون تیراندازی در مورد خرابی سلاح فاطمه امینی تیرانداز المپیکی

رسولی گفت: نماینده شرکت سازنده سریع مشکل سلاح امینی را برطرف کرد، ولی زمان برای او از دست رفت و نتوانست عملکرد خوب خود را در مقدماتی تفنگ بادی داشته باشد. 

توضیحات یا توجیهات ناصر رسولی دبیر فدراسیون تیراندازی در مورد خرابی سلاح فاطمه امینی تیرانداز المپیکی

سرپرست تیم ملی تیراندازی ایران در برزیل گفت: البته فاطمه امینی قبل از این مسابقات سهمیه المپیک پاریس را گرفته بود و این مسابقات حکم آماده سازی را برای او داشت. امیدوارم فردا شاهد فینال خوبی باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

سوال ما از آقای رسولی این است که چرا تیم فاقد تفنگ یدکی یا کمک بود؟ گارانتی تفنگ خریداری شده شامل چه چیزهایی می شود خسارات مادی و معنوی وارده به خانم فاطمه امینی و تیم ایرانی شرکت کننده در مسابقات را چه کسی می دهد؟ 
لازم به توضیح است که حاشیه‌های فدراسیون تیراندازی در کشور در ادوار بشدت زیاد بوده و بعنوان نمونه می‌توان به استفاده سرمربی کره‌ای تیم از مشروبات الکلی در سال ۱۳۹۷، ناکامی تیم‌ملی بانوان در بازی‌های آسیایی سال ۱۳۹۷، ناکامی تیم ایران در مسابقات اهداف پروازی در فنلاند در سال ۱۳۹۸، فشنگ‌هایی که در آلمان جا ماند در سال ۱۳۹۸ و کمبود شدید فشنگ برای تمرین در همین سال، مشکل اردو‌ها در سال ۱۳۹۹ و مواردی همانند اشاره داشت.  

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
1
فشنگ های جامونده توی آلمان داستان داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین