پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۵۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
بعنوان سربازان کوچک انقلاب در سه سنگر سیاستگذاری، علم و فناوری و همچنین سنگر بسیار حساس رسانه، بارها و بارها درخصوص کم توانی برخی از مدیران دولت سیزدهم و لزوم کنار نهادن تعارفات رفاقتی و گعده گرایی ، هشدار داده و می دهیم. بارها گفتیم که دوست عزیزمان جناب سیدصولت مرتضوی ، انسان شایسته ای است اما وزن وزارت ندارد. موضوعی که باعث رنجش و اعتراض برخی دوستان مشترک را هم فراهم ساخته است. گویا دلایل فنی کافی نبود که باید شاهد سوتی تشکیلات تحت امر ایشان در دیدار با رهبر انقلاب باشیم. رنگ آرم الله وسط پرچم جمهوری اسلامی، قرمز است نه مشکی جناب صولت مرتضوی. قانون پرچم و مصادیق توهین به چشم را می دانید؟ این اشتباه در دیدار با رهبر انقلاب ، چه معنایی می تواند داشته باشد؟

شعارسال: در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. توفیقی که نصیب سیدصولت مرتضوی نیز شد و ایشان گزارشاتی را ارایه نمودند.

نکته تاسف بار داستان، انعکاس آرم الله وسط پرچم به رنگ مشکی (بجای قرمز) روی دوش برخی از کارگران نمونه بود. لازم به توضیح است که پایگاه تحلیلی خبری شعار سال در یک حرکت ملی از حدود هفت سال قبل، اقدام به رصد و تذکر منجر به اصلاح پرچم در دستگاه‌های دولتی نمود و گزارش مربوط به تک تک دستگاه‌ها در این سایت تحلیلی خبری قابل مشاهده است.

سوتی مدیریتی سید صولت مرتضوی در دیدار کارگران با رهبر انقلابآیا جا ندارد که برعلیه جناب وزیر شکایت کیفری صورت پذیرد؟ آیا می‌توان مسئله را در حد قصور، تقصیر، اهمال و ترک فعل، تقلیل داد؟ آنهم در دیدار مهمی نظیر دیدار با رهبر انقلاب؟ سید صولت عزیز، این بار هم نادید می‌گیریم. خداوند همه ما را عاقبت بخیر کند ان شاالله.

سوتی مدیریتی سید صولت مرتضوی در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سوتی مدیریتی سید صولت مرتضوی در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
کارگر بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
0
0
کارگر بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
0
0
پاسخ حضرت وزیر کار باسواد و قانون دان به علت هرچه بیشتر شدن تفاوت بارز دستمزد با دیگر کشورها چیست و برای اصلاح وضعیتی که برای حقوق کارگران و بازنشستگان تعمدا فراهم کرده اند ، آیا باز هم همچنان با دست کردن در جیب کار گر و بازنشسته بخصوص تامین اجتماعی می‌خواهند به ماموریت‌فعلی خودشان در جدال با وضعیت زندگی و معیشت و جیب و منابع متعلق به کارگر و بازنشسته همچنان ادامه بدهند ؟برمبنای کدام قانون وبراساس چه مجوزی؟
کارگر بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
0
0
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین