پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۶۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات غذایی حرف های جالبی برای گفتن دارد. از مخاطرات استفاده از آب های معدنی و آب آشامیدنی موجود در ظروف یکبار مصرف می گوید. از مخاطرات روغن زیتون و کنجد ارایه شده در جلوی چشم مشتری(کولد پرس) می گوید. معتقد است که ادعای روغن زیرو ترانس یک دروغ بزرگ است و ... .

شعارسال: بازار مواد غذایی در ایران علاوه بر وجود انواع تقلب، دارای آلودگی‌های خطرناک دیگری نیز می‌باشد که صحبت‌های مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات غذایی، بنوبه خودش جالب و قابل استفاده است.

آب چاه بخورید،آب معدنی هرگز + روغن های زیرو ترانس دروغ محض بوده و وجود ندارد

وی معتقد است که در انتخاب مواد غذایی بین برند‌ها انتخاب می‌کند و از محصولات لبنی پگاه بهره برداری می‌کند. رب‌های گوجه فرنگی، برخلاف شایعات مطرح، مواد نگهدارنده ندارد و با خیال راحت استفاده کنید. روغن زیرو ترانس دروغ محض است و وجود خارجی ندارد. روغن‌های سنتی کولد پرس (کنجد و زیتون / روغن گیری در حضور شما) را به هیچ وجه استفاده نکنید، چون می‌تواند آلوده به افلاتوکسین باشد. از سس مایونز استفاده نکنید. از برنج خارجی کمتر استفاده کنید.

تا جای ممکن از آب‌های معدنی و آشامیدنی بدلیل شرایط نگهداری خاص آن‌ها استفاده نکنید و دو بحث سرطانزایی آن‌ها و عقیم کنندگی شان (آب‌هایی که عموما درست نگهداری نمی‌شوند)، ثابت شده است. از آب چاه استفاده کنید بهتر از آن است که از آب معدنی نگهداری شده در شرایط نامناسب بخواهید استفاده نمایید.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین