پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه ششم، مجوز ایجاد ناحیه‌های صنعتی در روستاها باید ۱۵ روزه صادر شود که اقدام بسیار خوبی برای حمایت از اشتغال در روستاها خواهد بود.

شعارسال: اکبر ترکی درباره مشکلات اشتغال در شهرستان‌ها که سبب روند رو به رشد مهاجرت به شهرها شده است، اظهار داشت: در این زمینه مجلس اقدامات خوبی را در برنامه ششم درنظر گرفت تا به ایجاد اشتغال در روستاها کمک کند.

وی ادامه داد: در برنامه ششم تصویب شد که مجوز ایجاد ناحیه‌های صنعتی در روستاها باید 15 روزه صادر شود که اقدام بسیار خوبی برای حمایت از اشتغال در روستاها خواهد بود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه دولت در زمینه اشتغالزایی گفت: براساس آن مقرر شده حدود 1.5 میلیارد تومان از صندوق ذخیره ارزی برداشت شود، معادل آن را بانک‌ها باید با سود 4 درصد در اختیار متقاضیان گذاشته و این منابع در اشتغال روستایی به کار گرفته شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این تصمیم طی هفته‌های آینده ابلاغ خواهد شد و امیدواریم که بتواند تحول خوبی را در بخش اشتغال وکارآفرینی در روستاها ایجاد کند.

ترکی با اشاره به تمهیداتی که برای روستائیان در این راستا درنظر گرفته شده است گفت: مقرر شده که بانک‌ها، اسناد روستایی و کارت‌های یارانه را نیز به عنوان ضمانت بپذیرند که مشکل اصلی در این راستا می‌تواند برطرف شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14شهریور1396، کدخبر: 1510689 : www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین