پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با بیان اینکه پیرامون مقابله با مسئله بدحجابی در دانشگاه‌های آزاد از تدوین مقرراتی جدید در این زمینه خبر داد.

شعار سال: رضا نصیری در حاشیه برگزاری مراسم شمیم بصیرت در دانشگاه آزاد نجف‌آباد  پیرامون مقابله با مسئله بدحجابی در دانشگاه‌های آزاداز تدوین مقرراتی جدید در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: مقراراتی با عنوان حضور با شأن و شعور برای حضور در محیط آموزشی تنظیم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال تهیه فرم برای دانشجویان نیستیم افزود: همه می‌دانند که بعضی از لباس‌ها و رفتارها در شأن دانشگاه نیستبه همین خاطر باید برنامه‌ای را در این زمینه تنظیم کنیم.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعتی دانشگاه آزاد با بیان اینکه بخشی از مسیر رسیدن به اهداف، در گروی انجام کار فرهنگی استبیان کرد: به همین خاطر برای دانشگاه آزاد باید هویت دینی و فرهنگی قائل شویم و باید نظام مشخصی را برای دانشگاه تنظیم کنیم و برنامه اثر گذار و دقیقی انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ممکن است در ارتباط با مسائل مختلف سلیقه‌های متفاوت وجود داشته باشداما در ارتباط با قرآن و عترت بیش از 90 درصد دانشجویان معتقد هستندگفت: اگر مسائلی که در قرآن آمده است عرضه شوددانشجویان به راحتی می‌پذیرند و از آن‌ جا که مسئله عفاف، لفظ صریح قرآن استباید به ارزش شناسی دانشجوها در این مساله کمک کنیم.

نصیری افزود: در دوره جدید هم برای اعتلای اساتید در زمینه‌های فرهنگی و هم برای دانشجویان کار فرهنگی انجام خواهیم داد.

وی از تشکیل اردوهای جدید خبر داد و گفت: همچنین برای رسیدن به اهداف خود اردوهایی مانند اردوی شمیم بصیرتدر آینده برگزار خواهیم‌کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 18 شهریور 96، کدمطلب:1513535، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین